Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سازندگان انيميشن سينمايي «لوپتو» با هومن شاهي (گامنو) به توافق رسيده تا اين خواننده، ترانه‌هايي براي بخش‌هاي مياني و تيتراژ اين پروژه اجرا کند.
گامنو که با خواندن قطعاتي همچون «بخند خندوانه»، «خليج فارس»، «بکوب، پا، دست» و... براي برنامه «خندوانه» به کارگرداني رامبد جوان و خواندن تيتراژ مسابقه «خانه ما»، «کودک شو» و حضور در سريال «گلشيفته»، مُهر زيرزميني بودن را از پيشاني خود پاک کرده، حالا با اين انيميشن سينمايي سر از پرده‌هاي سينما نيز درمي‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انيميشن «لوپتو» محصول مرکز تلويزيون و انيميشن حوزه هنري است که کارگرداني آن را عباس عسگري عهده دارد و در شهر کرمان توليد شده است. اين انيميشن به احتمال زياد بهار سال آينده اکران خواهد شد.
گفت‌وگوي ويدئويي مفصل «موسيقي ما» با هومن شاهي (گامنو) به زودي منتشر مي‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۵۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انیمیشن بلیچر ریپورت به مناسبت پیروزی دورتموند مقابل پاری سن ژرمن

دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های پاری سن ژرمن و دورتموند برگزار شد که در پایان دورتموندی ها نتیجه 1-0 دیدار رفت را تکرار کرده و به فینال لیگ قهرمانان این فصل راه یافتند. انیمیشن بلیچر ریپورت به همین مناسبت را مشاهده می کنید.

دانلود (7.3MB)

دیگر خبرها

  • موسیقی می تواند مصائب جامعه را کاهش دهد
  • «در سایه سرو» به جشنواره مورد تایید اسکار در اسپانیا راه یافت
  • انیمیشن بلیچر ریپورت به مناسبت پیروزی دورتموند مقابل پاری سن ژرمن
  • بازیکنان دورتموند و خواندن ترانه Someone like you از ادل پس از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • (ویدیو) نجم‌الدین شریعتی بر مزار خودش فاتحه خواند
  • نشست تخصصی قرآن پژوهی برگزار می‌شود/ بازخوانی مصحف شریف کوفی
  • محکومیت یک فروشگاه لبنیاتی در کرمانشاه به‌علت گران‌فروشی
  • جواد عزتی بازیگر «وحشی» هومن سیدی شد
  • ناکامی ایتالیا در سال 2002 و قهرمانی در جام جهانی 2006 به روایت کارتون / انیمیشن
  • نمایشگاه آثار هنری هنرجویان هنرستان هنر‌های زیبای دختران یزد