Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با  اشاره به اینکه مرحله اول جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در استان از پانزدهم شهریورماه در پایگاه‌های مرکزی کمیته امداد و شانزدهم شهریور در مصلی های نمازجمعه برگزار می شودگفت: مرحله دوم این طرح یازدهم مهرماه در مدارس استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
محبی افزود:جشن عاطفه‌های امسال با شعار "لبخند مهر بسته به مهر شما" با ۲۲۰ پایگاه سیار و ۱۷پایگاه ثابت در کهگیلویه و بویراحمد برپا و کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار و خیر هم استانی در این پایگاهها جمع‌آوری می شود. 
وی ادامه داد: مردم خیر و نیکوکار علاوه بر حضور در پایگاه‌های کمیته امداد می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۰۱۱۱۵۸۵۳۵۲۰۰۱بانک ملی و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۶۷۲۰ واریز و یا از طریق سامانه پیامکی #3*5*074*8877* ،برای کمک به دانش آموزان نیازمند اهداء کنند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد جشن عاطفه ها مدارس نیازمندان خیران کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴ هزار و ۴۰۹ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شد. 

وی افزود: از این میزان ۱۲۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و ۲۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیران و مردم در قالب صدقات، نذورات، زکات تامین شده است.

 مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: هر سری جهیزیه اهدایی به زوج‌های جوان شامل پنج قلم کالای  اساسی‌ همچون یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و جارو برقی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان
  • نمایه شدن نشریه معروف مطالعات مدیریت دانشگاه تهران در پایگاه SSCI
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی