Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@13:20:48 GMT

توسعه ایلام بدون حضور و انتخاب جوانان غیر‌ممکن است

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۸۶۰۳۶

توسعه ایلام بدون حضور و انتخاب جوانان غیر‌ممکن است

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار‌ ایلام گفت: توسعه ایلام بدون حضور و انتخاب جوانان غیر ممکن است. ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰ استانها ایلام نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، محمد نوذری عصر امروز در نشست خود با جمعی از جوانان ایلامی اطهار داشت: آینده از آن شما جوانان است و آینده بدون حضور و مشارکت و استفاده از دانش و توان شما غیر ممکن است که به رشد و توسعه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام گفت: باور به توان و دانش و تخصص و تعهد جوانان در بین مسئولان باید نهادینه و به فرهنگ تبدیل شود.

نوذری به جایگاه جوانان در توسعه ایلام اشاره و یادآورشد: زمانی می‌توان مدعی بود که در مسیر پیشرفت و توسعه موفق  هستیم که به بهترین شکل از نیرو و پتانسیل جوانان استان در عرصه‌های مختلف استفاده کنیم.

وی به اقدامات مدیریت ارشد استان در راستای باور به توان جوانان و استفاده از این توان در راه توسعه ایلام اشاره کرد و گفت: مدیریت ارشد استان ایلام با باور به سرمایه عظیم جوانان تحصیل کرده و توانمند استان ایلام در نخستین حرکت طرح مشاوران جوان در ادارات و ارگان‌ها را به اجرا در آورد و امروز مشاوران جوان در استان ایلام اتاق‌های فکر مدیران را اداره می‌کنند که این مهم یکی از باورهای توان جوانان است.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام گفت: معتقدم اگر به شکل مناسب و با برنامه‌ریزی دقیق از توان جوانان در مدیریت استفاده شود ، یک فرصت بی‌نظیر را برای توسعه استان ایلام فراهم آورده‌ایم.

وی عملیاتی کردن استفاده مناسب از جوانان در مدیریت‌های استان ایلام را آغاز شده دانست و خاطر نشان کرد: انتصاب مدیران بر اساس استفاده از توان جوانان با رعایت شاخص‌های توانستن و داشتن تخصص و تجربه انجام شده است.

نوذری پرهیز از رها کردن نسل جوان و ایجاد فرصت برای بروز و ظهور نسل جوان را مانع از ایجاد آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: نباید نسل جوان را به حال خود رها کرد و به نیازهای منطقی آنان بی‌توجهی کرد.

این مقام ارشد استان فراهم سازی شغل و ایجاد نشاط و امید در نسل جوان وظیفه دولت‌ها دانست و یادآورشد: فراهم آوردن بستر لازم برای شغل مناسب و ایجاد زندگی با نشاط و معنوی در دستور کار بوده و هست.

وی آینده جوانان استان ایلام را روشن و امیدوار کننده دانست و تصریح کرد: تمام فکر و ذکر مسئولان استانی به رفع مشکلات جوانان و تامین نیازهای شغلی و استفاده از توان جوانان در توسعه استان ایلام است.

انتهای پیام/ش

R7718/P1377/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۶۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشیاری یک چوپان سلماسی جان ده‌ها نفر را نجات داد

پس از ۴۲ سال
کشف نارنجک جنگی سالم در سلماس

فرشید لاهوری چوپان جوان سلماسی هنگام چرای گوسفندان خود در منطقه قورو گول، نزدیک داشلیخ، با یک نارنجک دستی از دوران جنگ ایران و عراق روبرو شد که با درایت و بدون دست زدن به نارنجک، موضوع را به سپاه سلماس گزارش داد.

این نارنجک که از نوع چهل تکه بود، پس از انفجار می‌توانست تا ۴۰ ترکش با برد ۱۵ متر پرتاب کند.

کارشناسان سپاه پاسداران پس از حضور در محل، با رعایت کامل نکات ایمنی، این نارنجک ۴۲ ساله را که سالم باقی مانده بود، امحا کردند.

سرهنگ میرکاظمی زاده فرمانده سپاه سلماس ضمن تقدیر از هوشیاری این چوپان، از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه سلاح یا مهمات جنگی، بدون لمس یا جابجا کردن، به سپاه یا نیروی انتظامی اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ضعف در سرآمدسازی حوزه دینی برای کشور و استان البرز
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • کشت چغندر علوفه‌ای در مازندران تامین کننده خوراک دام کشور
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • هوشیاری یک چوپان سلماسی جان ده‌ها نفر را نجات داد
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • چگونه می توان از شر موهای ناخواسته گوش خلاص شد؟
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان