Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@19:57:10 GMT

بیشترین تخفیف رزرو هتل آزادی تهران در وب‌سایت رهی نو

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۸۶۰۶۵

بیشترین تخفیف رزرو هتل آزادی تهران در وب‌سایت رهی نو

هتل لوکس پارسیان آزادی تهران یکی از هتل‌های توریستی تهران است که گردشگرانی با سلیقه خاص را به خود فرامی‌خواند. هتل پارسیان آزادی تهران، دارای ۲۷ طبقه است و بهترین چشم‌انداز را به کوه البرز و باقی مناطق تهران دارد. ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲ بازار نظرات

هتل آزادی تهران که در گذشته به نام «هتل هایت» معروف بوده است، از مجموعه هتل‌های لوکس پنج ستاره است که استانداردهای مطرح هتل‌های بین‌المللی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب و رزرو هتل آزادی تهران، توسط مسافران سیاسی، اقتصادی، تجاری، ورزشی و فرهنگی و افرادی با بودجه بالا صورت می‌گیرد. نزدیک بودن هتل پارسیان آزادی به نمایشگاه بین‌المللی تهران، فرصت خوبی برای اسکان تاجران یاعلاقه‌مندان به بازدید از نمایشگاه است تا با بی آر تی و بدون صرف وقت زیاد، به نمایشگاه برسند.

هتل آزادی تهران، مجموعه متنوعی از رستوران‌های لوکس و کافی‌شاپ‌های دنج را دارد. رستوران بین‌المللی ارکیده هتل پارسیان آزادی انواع غذاهای فرنگی را سرو می‌کند، رستوران ایتالیایی بیچه هتل آزادی، با سرو صبحانه و غذاهای سبک و انواع و اقسام غذاهای ایتالیایی متنوع، از مسافران پذیرایی می‌کند. رستوران پارسه هتل آزادی انواع و اقسام کباب‌ها، سوپ‌ها، سالادها و دسرهای لذیذ را سرو می‌کند. همچنین رستوران تابستانی هتل آزادی در کنار آب قرار دارد و با غذاهای خوشمزه، لحظاتی به یادماندنی را در خاطر مسافران ثبت می‌کند. برای ریلکس شدن و استراحت ذهن، لابی لانج یا کفی شاپ نیلو در هتل آزادی تهران، تجربه‌ای جدید از کافه‌نشینی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

هتل آزادی تهران، مجموعه‌ای از امکانات به‌روز ورزشی را در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد. استخر سرپوشیده هتل آزادی تهران به همراه سونای خشک و بخار، جکوزی، ماساژ، حمام سنتی و کافی‌شاپ در کنار آب، لوکس‌ترین خدمات را به مسافران ارائه می‌دهد.

برای مشاهده تصاویر بیشتر و مطالعه بازخوردهای مسافران این هتل لوکس 5 ستاره تهران و همچنین مشاهده قیمت رزرو هتل آزادی تهران با تخفیف ویژه در سایت رهی نو اینجا کلیک کنید : لیست قیمت هتل های تهران

هتل پارسیان آزادی تهران انواع اتاق‌های یک نفره، دو نفره (دبل و تویین) و انواع سوییت‌های جونیور، دوبلکس، رویال و پرزیدنتال را دارد. تلویزیون‌های هوشمند اتاق‌های هتل پارسیان آزادی تهران امکان برقراری ارتباط با پذیرش هتل را فراهم می‌کند. لاندری هتل لوکس آزادی تهران، لباس‌های مسافران را شستشو و اتو می‌کند و دیگر نیازی به نگرانی از بابت لباس‌های کثیف در زمان سفر وجود ندارد.

آنچه بی‌شک برای گردشگران جالب توجه است، سیستم به‌روز هتل آزادی به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی است که تحسین طرفداران محیط زیست را برانگیخته است. هتل آزادی تهران بعد از انقلاب با مشارکت شرکت‌های بین‌المللی، مورد تجهیز و بازسازی قرار گرفته است و تنها هتلی است که اتاق‌های مناسب برای اسکان معلولین دارد. هتل پارسیان آزادی در برابر زلزله با مقیاس هشت ریشتر مقاوم است و به سیستم اطفاء حریق مجهز است. همچنین هتل پارسیان آزادی قابلیت به صدا درآوردن زنگ خطر در سرویس بهداشتی اتاق را دارد و برای سالمندانی که در سفر هستند، از هر نظر ایمن است.

سالن‌های متعدد هتل آزادی، برای برگزاری جلسات، همایش‌ها، سمینارها و... بسیار شیک و مجلل است. امکان پذیرایی از مهمانان خارجی در این سالن وجود دارد. سالن‌های زرین، نگین، الماس، برلیان، پانیذ، ارکیده، زمرد و لانج طبقه 23 هتل آزادی تهران، پذیرای برگزاری مراسم‌های ویژه و همایش‌ها و جلسات کاری و... است.

یکی از امتیازات برجسته هتل پارسیان آزادی تهران، مرکز تجاری آن است که برای خرید محصولاتی نظیر سوغاتی، صنایع دستی، محصولات چرمی و... مناسب است و مسافران را از مراجعه به مراکز خرید بیرون از هتل بی‌نیاز می‌کند.

سایت رهی نو ارائه دهنده سیستم رزرو تمامی هتل های ایران با تخفیف و مشاوره رایگان انتخاب و مقایسه هتل های تهران و تمامی شهرستانهاست. برای دریافت مشاوره انتخاب هتل مناسب خود از ارزان ترین تا بهترین هتل از طریق لینک زیر اقدام کنید :    https://www.raheeno.com

آدرس هتل پارسیان آزادی از نظر مکانی موقعیت فوق‌العاده‌ای دارد و به کوه درکه و تله‌کابین توچال نزدیک است. هتل آزادی تهران محل مناسبی برای اقامت کسانی است که قصد دارند از برخی جاذبه‌های توریستی شهر تهران دیدن کنند. هتل آزادی تهران به کاخ نیاوران و مجموعه دیدنی کاخ موزه سعدآباد، بازار تجریش، امام‌زاده صالح و مراکز تجاری و پاساژهای لوکس برای خرید نزدیک است.

انتهای پیام/

این مطلب تبلیغاتی و محتوای آن توسط تسنیم تأیید و یا رد نمی‌شود.

 

R1234/P1234/S1407/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رپورتاژ آگهی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد

حسن جعفری گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای مواجه شد.

وی اضافه کرد: پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد