Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک فرانسه به خوبی می داند که باید سنجیده تر از قبل رفتار کند.

طرفداری- به گفته پل پوگبا، فرانسه باید بپذیرد که حالا پس از قهرمانی در جام جهانی، بیش از پیش زیر ذره بین است.

به گزارش RMC Sport، ستاره منچستریونایتد نقشی کلیدی در قهرمانی کشورش در روسیه داشت. او معتقد است که حال جوانان، فرانسه را الگوی کار خود قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا بیشتر ما را می شناسند. جام جهانی بر کل دنیا تاثیر گذار است. دید مردم نسبت به ما تغییر کرده است. دیگر نمی توان مثل قبل آزادانه رفتار کرد. اتفاقی که برای هوگو (لوریس) اتفاق افتاد را در نظر بگیرید. اتفاقی که در دنیای عادی می افتد، در چنین فضایی سر و صدای بیشتری ایجاد می کند چون او حالا قهرمان دنیا است. مسئله این است که ما هنوز هم انسان هستیم؛ مردم باید این مسئله را در نظر بگیرند. درست است که قهرمان دنیا هستیم ولی در عین حال انسان هم هستیم. 

صحبت های پوگبا در مورد جریمه شدن هوگو لوریس به دلیل رانندگی در حالت مستی بود. او در تکمیل گفته هایش افزود:

پس از این جام جهانی کودکان تصوری خواهند داشت که ما پس از جام جهانی 1998 داشتیم. ما الگوی رفتاری این کودکان خواهیم بود. به همین خاطر است که باید نمونه خوبی بود. حتی اگر چنین خواسته ای نداشته باشید، مجبور هستید که به طرز نمونه ای رفتار کنید. 

این بازیکن 25 ساله همچنین از طرفداران فرانسه بابت کوتاه بودن رژه قهرمانی این تیم در پاریس عذرخواهی کرد.  

رژه قهرمانی برای ما هم خیلی کوتاه بود. می خواستم مردم را که فکر می کردند بازیکنان مسئول این اتفاق هستند، در جریان بگذارم. به نظرم به دلایل امنیتی چندان طول نکشید. ولی از این که نتوانستیم این لحظات با اهمیت را کنار طرفداران مان و مردمانی که برای دیدن ما و جشن گرفتن با ما به پاریس سفر کرده بودند به درستی سپری کنیم، خیلی ناراحت شدیم. 10-15 دقیقه خیلی سریع می گذرد. اصلا از این موضوع رضایت نداشتیم و بابت آن متاسفیم. امیدواریم پس از یک پیروزی بتوانیم با طرفداران مان جشن بگیریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ درصد غذاهای المپیک پاریس «غیرگوشتی» است

مسؤولان بازی‌های المپیک پاریس اعلام کردند به منظور حفاظت از محیط زیست، در این دوره ۶۰ درصد غذاها غیرگوشتی خواهد بود.

به گزارش ایسنا، با توجه به اینکه ۶۰ درصد از غذاهایی که در طول زمان بازیهای المپیک به هواداران کشورها ارائه می شود بدون گوشت و ۸۰ درصد از منابع محلی تهیه می شود، بازی های المپیک پاریس، استاندارد جدیدی را برای پایداری محیط زیست ایجاد می‌کند.

جگر چرب، استیک تارتار، گوشت گاو بورگینیون، بلانکت دوو، ران قورباغه و حلزون تنها بخشی از غذاهای گوشتی در فرانسه هستند. 

بیایید واقعی باشیم، غذاهای گیاهی‌ فرانسه شهرت خاصی ندارد. در واقع، فرانسوی‌ها دو برابر میانگین جهانی گوشت مصرف می‌کنند و بالاترین مصرف گوشت گاو و گوساله را به ازای هر نفر در اروپا دارند.

اما برگزارکنندگان المپیک پاریس به دنبال تغییر هستند. آنها قصد دارند غذاهای گیاهی زیادی در المپیک ارائه کنند.  هدف این است که نشان داده شود فرانسه اکنون بیشتر به «گیاه» می پردازد تا «گوشت».

اعلام شده است که ۶۰ درصد از غذاهایی که در طول این رویداد برای عموم مردم سرو می شود، بدون گوشت و ۸۰ درصد از تمام غذاها از محصولات محلی فرانسه تهیه می شود.

تونی استنگوئه، رئیس پاریس ۲۰۲۴ در بیانیه‌ای گفت: این وظیفه ماست افرادی را که در  المپیک شرکت خواهند کرد، آموزش دهیم. این یک وظیفه جمعی است که عادات خود را تغییر دهیم و بیشتر به محیط زیست فکر کنیم. بنابراین باید غذاهای گیاهی را نیز امتحان کنید چون از نظر طعم، بسیار خوب هستند.

رستوران دهکده المپیک ورزشکاران که ۴۰ هزار وعده غذایی در روز تهیه خواهد کرد، در طول المپیک ۲۴ ساعته باز است و ظرفیت ۳۵۰۰ صندلی دارد. ۳۳ درصد از غذاها گیاهی خواهد بود و برای اولین بار، حدود ۱۵۰۰۰ ورزشکار به جای بشقاب های یکبار مصرف، از بشقاب های قابل شستشو استفاده خواهند کرد.

همچنین هیچ نوشیدنی الکلی در دهکده سرو نخواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرکوب معترضان حامی فلسطین در فرانسه + فیلم
  • سرکوب معترضان حامی فلسطین در فرانسه
  • درگیری شدید بین تظاهرکنندگان و پلیس در فرانسه+ فیلم
  • الگوی مهاجرت دانشمندان در جهان چیست؟ / فاصله جغرافیایی کم‌تر؛ احتمال انتقال دانش بیشتر
  • ۶۰ درصد غذا های المپیک پاریس «غیرگوشتی» است
  • ۶۰ درصد غذاهای المپیک پاریس «غیرگوشتی» است
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • تجمع ضدصهیونیستی در دانشگاه سوربن فرانسه
  • دانشگاه «سوربن» فرانسه در دست حامیان فلسطین
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است