Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-09@16:13:01 GMT

سهمیه ایران در آسیا ۱+۳ می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۸۶۳۰۰

سهمیه ایران در آسیا ۱+۳ می‌شود؟

به گزارش جهان نيوز، کنفدراسیون فوتبال فوتبال آسیا به باشگاه الزوراء عراق مهلت 10 روزه ای داد تا اشتباهات و کمبودهای خود را برطرف کند. در صورت عدم رفع کمبودها از لیگ قهرمانان آسیا 2018-2019 کنار خواهد رفت.

لیگ برتر ایران با قرار گرفتن در رده سوم غرب آسیا در رده بندی جدید AFC سهمیه 2+2 را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون کشورمان با توجه به محرومیت عراق در سال گذشته از حضور در لیگ قهرمانان آسیا نیم سهمیه این کشور را از آن خود کرد تا سهمیه اش در سال گذشته 3+1 شود. عراقی ها در سال آینده مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را گرفتند و عراق با سهمیه 1+ نصف حضور پیدا می کند.

تیم نیرو هوایی به صورت مستقیم در لیگ قهرمانان حضور پیدا می کند و الزوراء نیز به مرحله پلی آف می رود. در صورت محروم شدن تیم الزوراء این احتمال مثل سال گذشته وجود دارد که نیم سهمیه عراق به ایران برسد.

منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۶۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنان رئیس‌جمهور امیدوارکننده بود

رئیس فدراسیون تنیس روی‌ میز گفت: سخنان رئیس‌جمهور خیره‌کننده و امیدوارکننده بود؛ رئیس‌جمهور بی‌نظیر صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهردادعلی قارداشی درباره مراسم تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان، اظهار کرد: برگزاری چنین مراسم‌هایی به طور کلی عالی است. حُسن این مراسم این بود که بچه‌ها پیش از آنکه به انتخابی المپیک بروند و سهمیه بگیرند یا حتی آنهایی که سهمیه گرفتند و مرداد به المپیک می‌روند، خیال آنها راحت است که با نرخ روز زودتر پول خود را می‌گیرند. این موضوع تأثیر مثبتی روی ورزشکاران داشت.

وی افزود: واقعاً صحبت‌های رئیس جمهور خیره کننده و امیدوارکننده بود. رئیس جمهور بی‌نظیر صحبت کرد. وی مشاوران خوبی برای ورزش دارد و بسیار کارشناسانه در مورد جایگاه ورزش و توجه به قهرمانان و ایجاد شرایط رفاه، آسایش و شرایط مالی و قهرمانی صحبت کرد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز عنوان کرد: خیلی این جلسه عالی بود و ما ممنونیم که این مراسم حداقل در فاصله زمانی بسیار کم نسبت به سال گذشته برگزار شد. چون ورزشکاران انتظار دارند تا بلافاصله پاداش‌ها پرداخت شود و به نوبه خودمان قدرشناسی می‌کنیم.

وی گفت: پیگیری‌های کیومرث هاشمی در این مدت کوتاه، آن هم برگزاری دو مراسم تجلیل از مدال‌آوران و حتی دیدار جامعه ورزش با مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس مجلس ستودنی است و به نوبه خود از وزیر ورزش و جوانان قدردانی می‌کنم.

منبع: ایرنا

کد خبر 751918

دیگر خبرها

  • سخنان رئیس‌جمهور امیدوارکننده بود
  • بوندسلیگا و شانس کسب ششمین سهمیه لیگ قهرمانان اروپا!
  • دیدار قهرمانان فوتسال با رهبر انقلاب (عکس)
  • انگیزه بارزانی از حضور در تهران؛ درخواست اقلیم کردستان از ایران چیست؟
  • استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!
  • خاتون و 21 رقیب قدرتمند در رقابت‌های آسیایی!
  • ژیمناستیک در خواب هم نمی‌دید سهمیه بگیرد/حضور در آسیا با تیم کامل
  • تراکتور به سهمیه آسیا و فولاد به سقوط نزدیک‌تر شدند
  • پیروزی آتالانتا مقابل سالرنیتانا؛ سهمیه لیگ قهرمانان در چنگ گاسپرینی
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع