Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام مسئول واردات بی‌رویه گوشت قرمز، اختصاص ارز یارانه‌ای و پرداخت مشوق صادراتی را دلیل اصلی نوسان قیمت گوشت در بازار اعلام کرد.

ناصر مقدسی رئیس انجمن صنفی گاوداران در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت بازار نهاده‌های دامی اظهار کرد: با توجه به توزیع نهاده‌های دامی نظیر کنجاله سویا و ذرت به مرغداران و دامداران از سوی شرکت پشتیبانی امور دام، آرامش بر بازار نهاده‌های دامی حاکم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم اکنون هر کیلو کنجاله سویا با نرخ 2 هزار و 500 تومان و ذرت یک هزار و 170 تومان تحویل بنادر می‌شود که در نهایت با احتساب 120 تومان کرایه حمل در اختیار مرغدار و دامدار قرار می‌گیرد.

مقدسی با انتقاد از نوسان نرخ جو و یونجه در بازار گفت: باتوجه به افزایش نرخ جهانی، قیمت جو و یونجه دستخوش تغییر و تحولات قرار گرفته است و انتظار می‌رود دولت با گذاشتن این کالاها در گروه یک و اختصاص ارز یارانه‌ای از نوسان قیمت در بازار جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: گرانى گوشت و مرغ به دليل افزايش قيمت نهاده هاى دامى!/ نماينده مجلس: واردات نهاده هاى دامى با دلار ٣٧٠٠ تومانی انجام شده است

رئیس انجمن صنفی گاوداران قیمت تمام شده هر کیلو شیرخام را 1759 تومان اعلام کرد و افزود: این درحالی است که وزیر صنعت، معدن  و تجات بدون امضای وزیر جهاد کشاورزی نرخ مصوب هر کیلو شیرخام را 1500 تومان اعلام کرد که این نرخ مورد رضایت دامداران نیست.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش هزینه‌های تولید، وزارت جهاد کشاورزی خواستار افزایش 18 درصدی قیمت شیر خام بود که متأسفانه این نرخ مورد موافقت قرار نگرفت و در نهایت  اعلام افزایش 9 درصدی نرخ شیرخام از سوی وزیر صنعت به معنای پرداخت تورم از جیب دامدار است.

مقدسی در بخش دیگر سخنان خود قیمت تمام شده هر کیلو دام زنده را 18 هزار تومان اعلام کرد و گفت: این درحالی است که متوسط قیمت هر کیلو دام گوساله از دامدار 16 تا 17 هزار تومان است.

وی در پایان واردات بی‌رویه گوشت قرمز، اختصاص ارز یارانه‌ای و پرداخت مشوق صادراتی را دلیل اصلی نوسان قیمت گوشت در بازار اعلام کرد.

انتهای پیام/

افزایش 9 درصدی شیرخام به معنای کنترل تورم از جیب دامداران است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی واردات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۶۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت؟
  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول