Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@21:10:13 GMT

ساخت ۳۱۰ واحد مسکن بسیجیان در همدان

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۸۶۴۶۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز همدان ، این شمار واحد مسکونی در قالب بلوک های ۶ واحدی در متراژ حدود ۸۰ متر ساخته شده است .
همدلی و تعاون می تواند در جهت رشد و شکوفایی جامعه نقش به سزایی داشته باشد و با گسترش فرهنگ تعاون ، وحدت و یکدلی در جامعه ، ابتکار و خلاقیت‌ها پدیدار می شود .
اعضای این تعاونی که همدلی و همکاری بین افراد را یادگاری به جای مانده از هشت سال دفاع مقدس می دانند ، این  همدلی را سرلوحه کار خود در امر خیر کرده اند و سر پناهی برای افراد جامعه می سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: همدلی و همکاری همدان سرپناه خانه دار شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شتاب ساخت مسکن مازندران در دولت سیزدهم

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران از اجرای طرح مسکن در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: ساخت مسکن در دولت سیزدهم شتاب گرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابل، علی اصغر احمدی مدیرکل بنیاد مستضعفان مازندران اظهار داشت: ساخت واحد‌های مسکونی در دولت سیزدهم آغاز شده است.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن در حوزه مسکن شهری و روستایی، بحث عمران شهری و توسعه روستایی فعالیت دارد بیان کرد: از سال 1384 ساخت 161 هزار و 710 واحد مسکن روستایی آغاز شد و 154 هزار و 515 واحد به مرحله بهره‌برداری رسید.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران بیان کرد: در دولت سیزدهم نیز ساخت 17 هزار و 743 واحد مسکن روستایی آغاز شده ‌و 11 هزار واحد به بهره‌برداری رسید که 2 هزار واحد آن امسال و در چهل و پنجمین سالگرد افتتاح حساب 100 امام خمینی (ره) افتتاح شد.

احمدی تاکید کرد: صدور 25 هزار فقره سند مالکیت  روستایی و شهر‌های زیر 25 هزار نفر انجام شده است.

وی گفت: با بازنگری طرح هادی در 586 روستا، طرح هادی در 257 روستا در دولت سیزدهم اجرا شده است.

وی گفت: تهیه طرح هادی  یکی از اقدامات بنیاد مسکن است و در دولت سیزدهم در نیمی از 2 هزار و 400 روستای مازندران طرح هادی اجرا شد.

احمدی همچنین خاطرنشان کرد: مقاوم‌سازی 60 درصد از خانه‌های روستایی استان انجام شده و تا سال 1410 همه خانه‌های روستایی استان مقاوم‌سازی خواهد شد.

مدیر کل بنیاد مسکن مازندران همچنین گفت: با ایجاد تفاهمنامه با کمیته امداد، بنیاد مسکن، و بسیج سازندگی استان ساخت 40 هزار واحد مسکونی روستایی در برش استانی ررنامه ریزی شد و 400 واحد به همت بسیج سازندگی ساخته می‌شود.

وی اظهار کرد: ساخت مسکن محرومین را هم در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دنبال می‌کنیم.

احمدی بیان کرد: بهزیستی،اداره راه و شهرسازی، کمیته امداد و همچنین بسیج سازندگی سپاه کربلا و بانک‌های عامل در امر مسکن سازی همکاری دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سقف‌های مهربانی، سرپناه مددجویان کمیته امداد لرستان
  • شتاب ساخت مسکن مازندران در دولت سیزدهم
  • ۳۳ هزار واحد طرح نهضت ملی استان همدان در حال ساخت است
  • ۳۳ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان همدان در حال ساخت است
  • ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار
  • طرح ملی مسکن کاشان در چه مرحله‌ای است؟
  • افزایش قیمت مسکن به دلیل توقف یک دهه‌ای ساخت
  • افزایش بهای مسکن به دلیل توقف یک دهه‌ای ساخت مسکن
  • دولت با حمایت از ساخت مردمی مسکن به دنبال تحقق شعار سال
  • همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب