Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: گرانی مردم را از پا در آورده و مشکلاتی دارند. امیدواریم با رهنمودهای رهبری بتواند رهگشایی کند و دشمن را ناامید کند. دشمن دل بسته که ما در داخل مشکل پیدا کنیم.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله جنتی درجلسه پایانی پنجمین اجلاس سالانه خبرگان رهبری دوره پنجم گفت: پنجمین اجلاس دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری برگزار شد و از ویژگی آن استفاده از بیانات دو رئیس قوه مجلس و قضائیه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روسای دو قوه در این جلسه مسائل بسیار خوبی را بیان کردند، یکی از مسائل مهم در این جلسه مطالبات رهبری از سران قوا برای معیشت مردم بود که دغدغه همه خبرگان و مسئولان است.

وی افزود: گرانی مردم را از پا در آورده و مشکلاتی دارند. در این اجلاس به این مسائل پرداخته شد. امیدواریم با رهنمودهای رهبری بتواند رهگشایی کند و دشمن را ناامید کند. دشمن دل بسته که ما در داخل مشکل پیدا کنیم

جنتی ادامه داد: ما چهل سال را داریم می‌گذرانیم و خداوند در همه این سال‌ها به ما عطوفت داشته است. خداوند ما را به راه راست هدایت فرماید و ما باشیم و شاهد ظهور باشیم و از شهدای راه ایشان باشیم. از همه اعضا تشکر می‌کنیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جنتی گرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در اين ديدار که جمعي از مديران دستگاهاي مختلف استان نيز حضور داشتند، مسائل و مشکلات اين منطقه در حوزه هاي مختلف مطرح و براي آن تصميماتي اتخاذ شد.


 نماينده مردم يزد، اشکذر و زارچ در مجلس شوراي اسلامي اعم از مشکلات اين محله را نبود پارکينگ مناسب عنوان کرد و گفت: قرار شد زميني با کاربري پارکينگ در محل توسط نمايندگان محله مشخص تا زمين آن توسط شهرداري تملک شود. 


جوکار با اشاره به اينکه محله تخت استاد يکي از محله هاي بسيار قديمي و در مرکز بافت تاريخي يزد قرار دارد افزود: آب انبار تاريخي اين محله در حال تخريب است که قرار شد توسط اوقاف واگذار و ميراث فرهنگي هم کار مرمت آن را بر عهده بگيرد.


 ايجاد دوربين هاي امنيتي، ساماندهي حسينيه،استفاده از فضاي ورزشي و گشت هاي ويژه امنيتي از جمله موارد ديگري بود که نماينده مردم يزد در مجلس شوراي اسلامي به آن اشاره کرد.

وي خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلاتي که توسط مردم و نمايندگان آنها مطرح شد، قرار است در قالب يک مصوبه به دستگاههاي مربوطه ارسال و اجرايي شود.

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • باید پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان
  • فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است / تعداد شاگردان استادی که ۱۰۰ شاگرد داشت به ۱۰ نفر رسیده / مراجع و رهبری به این مسائل توجه کنند
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد