Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ محمد مهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی ظهر امروز با حضور در یکی از پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی کمیته امداد در ارومیه، با پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان در جشن عاطفه ها مشارکت کرد.


استاندار آذربایجان غربی در دیدار با امدادگران مستقر در این پایگاه، ضمن تقدیر از فعالیت های کمیته امداد، گفت: این مبلغ برای کمک به تحصیل دانش آموزان محروم مناطق مرزی استان، به ویژه دانش آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در اختیار این نهاد قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بدون تردید مشارکت آحاد مردم در جشن عاطفه ها یک وظیفه انسانی محسوب شده و موجب گسترش سنت حسنه انفاق در جامعه اسلامی می شود.


همچنین در ادامه عزیز سهندی، مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی نیز در گزارشی اظهار کرد: ۴۵ پایگاه ثابت در میادین شهرستان ها، ۱۹ پایگاه نماز جمعه، ۱۷ پایگاه سیار، ۴۰ پایگاه مراکز نیکوکاری، ۴۰ پایگاه بسیج و یک هزار و ۵۰۰ پایگاه مدارس برای برگزاری جشن نیکوکاری در آذربایجان غربی در نظر گرفته شده است.


مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی با یادآوری بهره مندی ۱۴ هزار دانش آموز نیازمند استان از کمک های این نهاد، خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰۰ هزار پاکت هدیه در آستانه مرحله دوم جشن عاطفه ها در میان دانش آموزان استان توزیع خواهد شد.


وی با اشاره به تعداد افراد فعال در برگزاری جشن عاطفه های آذربایجان غربی، تصریح کرد: ۴۷۰ امدادگر رسمی و غیر رسمی و افتخاری، مسئولیت برگزاری جشن عاطفه ها در استان را به عهده خواهند داشت.
انتهای پیام/ح


برگزاری جشن عاطفه ها در آذربایجان غربی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اجتماعی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۶۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در دیدار چهره به چهره رحمتی به مشکلات ۲۵ نفر از مردم استان آذربایجان شرقی رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

تامین سرمایه در گردش، تخصیص ارز، بدهی بانکی، مشکلات مالی و اختلاف با شهرداری مهمترین مسائل مطرح شده ملاقات کنندگان با استاندار آذربایجان شرقی بود.

امسال ۱۴۵ نفر در دیدار‌های مردمی با استاندار مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کردند.

دیگر خبرها

  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن در آذربایجان غربی
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده