Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه قشقایی نژاد نائب رییس هیات کاراته استان فارس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بیان کرد: سومین دوره مسابقات کاراته بانوان ناشنوای کشور با حضور ۵۰ کاراته کا در دو بخش کاتا و کومیته به میزبانی سالن شهدای مدافع حرم فردیس کرج  برگزار شد و تیم فارس به دو مدال طلا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی گفت: در کاتا بزرگسالان مژده مردانی از فارس قهرمان شد و ورزشکارانی از تهران و کرمانشاه به ترتیب دوم و سوم شدند.

قشقایی نژاد اضافه کرد: زینب حسن پور دیگر کاراته کا استان فارس هم در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم با شکست تمام حریفان، نشان خوش رنگ طلا را کسب کرد.

در جدول نتایج تیمی، کرمانشاه به مقام نخست رسید و تیم‌های فارس و تهران به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم جای گرفتند.

انتهای پیام/ن

مسابقات کاراته ناشنوایان کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرهای رزمی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۶۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین، در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد. 

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان است.

 مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز هست و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی