Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: 'سیاوش بهاردوست' ورزشکار با اخلاق مهابادی و عضو تیم ملی بوکس نوجوانان کشور ظهر امروز/چهارشنبه/ بر اثر سانحه رانندگی فوت کرد.

قرنی مصطفی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سانحه در محور مهاباد - میاندوآب و در نزدیکی روستای 'اگریقاش' بین یک دستگاه خودرو سواری و موتورسیکلت رخ داد و این ورزشکار که راکب موتور سیکلت بود، بر اثر شدت حادثه جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: 'سیاوش بهاردوست' متولد 1381 در مهاباد و عضو تیم ملی بوکس نوجوانان کشور است که 2 مدال طلای بوکس کشوری و سابقه کاپیتانی تیم ملی بوکس نوجوانان کشور را در کارنامه ورزشی خود دارد.
مصطفی پور یادآور شد: اداره ورزش و جوانان مهاباد این ضایعه بزرگ را به خانواده بوکس و جامعه بزرگ ورزش کشور تسلیت عرض می کند.
به گزارش ایرنا، محور مهاباد- میاندوآب به طول 50 کیلومتر یکی از محورهای حادثه خیز جنوب آذربایجان غربی به شمار می رود.
در طول یک ماه گذشته و بر اثر سانحه تصادف در محورهای مهاباد- میاندوآب و مهاباد- ارومیه چهار نفر جان خود را از دست دادند.
سالانه بیش از 500 نفر در سوانح رانندگی جاده ای و شهری آذربایجان غربی جان خود را از دست می دهند.
شهرستان مهاباد پلیس راه ندارد و نزدیکترین پلیس راه در محل سانحه حضور می یابد و علت آن را کارشناسی می کند.
9903/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۷۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه دلخراش سقوط خودرو به رودخانه چالوس و مفقودی یک نفر

محمدرضا محمد حسینی  بخشدار مرزن آباد چالوس از سقوط یک دستگاه خودروی پراید در جاده کندوان به رودخانه چالوس و مصدوم و مفقود شدن ۲ نفر در این سانحه خبر داد. در این حادثه که دقایق پیش رخ داد متاسفانه یکی از سرنشنیان این خودرو یک نفر راهی بیمارستان شد و سرنوشت سرنشین دیگر هنوز مشخص نیست و امداد گران هلال احمر در حال یافتن این سرنشین در رودخانه هستند.

وی اظهار کرد : این خودرو در حال گذر از مسیر جنوب به شمال در ۲ راهی سنار معروف به منطقه "للجار " بخش مرزن آباد بود و علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

محور کرج - چالوس جزو شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت به خطه شمال کشور شامل استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن مسافت در تمام فصول به ویژه نوروز با استقبال مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار ثبت شده روزانه به طور میانگین در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند که در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد می رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)
  • (ویدئو) لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد
  • صعود تیم بسکتبال نوجوانان چهارمحال و بختیاری به جمع هشت تیم برتر کشور
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • سپاه‌پاسداران به افتخار و عزت جهان اسلام تبدیل شده است
  • گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مهاباد
  • سانحه دلخراش سقوط خودرو به رودخانه چالوس و مفقودی یک نفر