Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرزاق میرزایی روز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: مردم شهرستان شهرضا سال گذشته حدود یک میلیارد ریال به شکل نقدی و غیرنقدی در جشن عاطفه ها به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.
وی افزود: مرحله نخست جشن عاطفه های امسال از روز پنجشنبه 15 شهریور آغاز خواهد شد و در این مرحله کمک های مردمی با روش های الکترونیکی و یک پایگاه ثابت جمع آوری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میرزایی گفت: مرحله دوم جشن عاطفه ها نیز روز چهارشنبه 11 مهر با حضور و مشارکت دانش آموزان در سطح مدارس شهرستان برگزار خواهد شد.
وی افزود: مردم خیر می توانند کمک های خود را از طریق اپلیکیشن های سنا، بله، سکه، آپ و دستگاه های خودپرداز شبکه بانکی اهدا کنند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرضا تاکید کرد: کمک‌های جمع‌آوری ‌شده در مرحله اول تا قبل از شروع سال تحصیلی به دست نیازمندان می ‌رسد.
وی افزود: جشن ملی عاطفه ها با همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش، شهرداری و بسیج به منظور جمع آوری کمک های مردمی برای رفع نیازهای تحصیلی دانش آموزان بی بضاعت برگزار می شود.
2 هزار و 450 خانواده شامل حدود چهار هزارنفر در شهرستان شهرضا تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
شهرستان شهرضا با جمعیتی حدود 160 هزار نفر در70 کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.
پ/7144 / 6022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آموزش و پرورش خانواده دانش آموز دانشجو کمیته امداد رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۷۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ادنا قانونی دانش آموز مدارس الغدیر کیش در رده سنی جوانان رتبه اول رشته پدل برد مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان را کسب کرد.

این مسابقات از سوم اردیبهشت آغاز شد و تا هفتم اردیبهشت با شرکت ۱۲۰ ورزشکار کشور به میزبانی جزیره کیش برگزار شد.

دیگر خبرها

  • پاسخ بامزه یک دانش‌آموز به تمرین کتاب درسی
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • معلمان سکانداران تربیت علمی و اخلاقی جامعه‌اند
  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس