Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-19@09:56:11 GMT

نجات راننده بیل مکانیکی در انفجار لوله گاز

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۸۷۳۴۵

نجات راننده بیل مکانیکی در انفجار لوله گاز

راننده بیل مکانیکی در حال گودبرداری ساختمانی در دربند تجریش، ناخواسته به لوله گاز برخورد کرد اما در یکقدمی مرگ از یک انفجار و آتش سوزی هولناک نجات یافت.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت 3 و 38 دقیقه امروز حادثه انفجار و آتش سوزی در یک زمین در حال گودبرداری به سامانه 125 اعلام و ماموران ایستگاه 88 آتش نشانی شهر تهران به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه به فردی آسیب نرسید و در زمانی که آتش نشانان مشغول ایمن سازی محل بودند، در فاصله 20 تا 25 متری این محل زیرزمین یک منزل مسکونی 2 طبقه نیز دچار انفجار و آتش سوزی شد. در این حادثه به فردی آسیب نرسید و آتش به طبقات مسکونی این منزل سرایت نکرد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی فروشگاه پلاستیک فروشی در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در پی اعلام حادثه آتش سوزی به سامانه ۱۲۵، ساعت ۲۱:۳۰شنبه ۲۶اسفند ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه ۳و۵۱ و را به محل حادثه واقع در بلوار دستغیب اعزام کرد.
 
مرتضی کاخکی افسر نگهبان آتش نشانی گفت: یک باب مغازه لوازم پلاستیک فروشی به دلایل نامعلوم طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.
 
وی افزود: در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی مشهد تحت بررسی می‌باشد.

دیگر خبرها

  • نجات ۸ تن از آتش‌سوزی یک ساختمان در بلوار کاوه تهران
  • آتش‌سوزی ساختمان در شرق تهران هشت نجات‌یافته داشت
  • وقوع آتش سوزی در یک فروشگاه فرش در شادگان
  • نجات ۷ تن از آتش‌سوزی ساختمانی در خیابان ولیعصر
  • نجات ۷ نفر با نردبان هیدرولیک در آتش‌سوزی خیابان ولیعصر
  • نجات ۷ نفر از میان آتش‌ و دود به کمک آتش‌نشانان پایتخت
  • نجات جان ۷ نفر در پی حریق در یک ساختمان مسکونی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در میدان ولیعصر (عج) تهران/ نجات دوقلوی ۶ ماهه توسط آتش‌نشانان
  • نجات ۲ کودک در حادثه آتش سوزی ساختمان مسکونی در تهران
  • آتش سوزی فروشگاه پلاستیک فروشی در مشهد