Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ چهاردهم شهریور ماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

یکجانبه‌گرایی ترامپ پیامد‌های جهانی به دنبال دارد/ سیاست‌های واشنگتن به حفظ موقعیت هژمونیک آن کمک نخواهد کرد

به عقیده کارشناسان، سیاست‌های یکجانبه‌گرایانه رئیس‌جمهور آمریکا تنها تهدیدی برای متحدان اروپایی واشنگتن نیست و پیامد‌های جهانی به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نیکی هیلی: روحانی می‌تواند در نشست شورای امنیت به ریاست ترامپ شرکت کند

نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت رئیس‌جمهور ایران می‌تواند در نشستی که همزمان با مجمع عمومی سازمان ملل به ریاست ترامپ برگزار می‌شود حضور داشته باشد.

 

چرا امارات برافراشته شدن پرچم و پخش سرود اسرائیل در خاکش را قبول کرد؟

عادی‌سازی روابط بین رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی خصوصا امارات به حدی افزایش یافته است که برافراشتن پرچم این رژیم و پخش سرود آن در امارات مجاز اعلام شده است.

 

واکنش اداره کل هواپیمایی کشوری لبنان به ادعای قاچاق سلاح از ایران

اداره کل هواپیمایی لبنان با ارائه لیست پروازهای خود ادعای شبکه آمریکایی فاکس‌نیوز درباره ارسال سلاح از ایران برای حزب‌الله از طریق فرودگاه بین‌المللی «رفیق حریری» را تکذیب کرد.

 

اردوغان: با ترامپ دیدار نخواهم کرد

رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد در سفر به نیویورک برای شرکت در اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل با رئیس جمهور آمریکا دیدار نخواهد کرد.

 

بزرگترین گورستان هواپیماهای نظامی در جهان ۵ هزار تایی شد+ فیلم و تصاویر

شمار هواپیما‌های از رده خارج شده آمریکایی در بزرگترین گورستان هواپیما‌های جهان به بیش از ۵ هزار فروند رسید.

 

ترامپ در ۵۹۲ روز، بیش از ۴۷۰۰ ادعای دروغین مطرح کرده است!

داده‌های آماری «فکت چکرز» نشان داد رئیس‌جمهور آمریکا از زمان ورود به کاخ سفید تاکنون ۴۷۱۳ ادعای دروغین مطرح کرده است!

 

چین می‌تواند با استفاده از ذخایر طلای خود دلار آمریکا را نابود کند

راشاتودی در مطلبی به بررسی سوءاستفاده آمریکا از پول خود برای اعمال تعرفه و وضع تحریم علیه کشورهای مختلف پرداخت.

 

ورود خودرو به ساختمان شبکه تلویزیونی آمریکایی/ یک بسته مشکوک کشف شد

رسانه‌های آمریکایی از ورود خودرو به ساختمان یک شبکه تلویزیونی در ایالت تگزاس و کشف یک بسته مشکوک در آن خبر دادند.

 

برنده نوبل صلح: بن سلمان و بن زاید دو احمقند که برای چپاول بخش‌هایی از یمن رقابت می‌کنند

برنده یمنی جایزه نوبل صلح ولیعهدهای عربستان و امارات را دو «احمق» توصیف کرد که برای چپاول بخش‌هایی از جنوب یمن رقابت می‌کنند و دست به کشتار یمنی‌ها می‌زنند.

 

بهای نفت کاهش یافت/ افزایش قیمت طلا

کاهش شدت توفان گرمسیری آمریکا باعث نزول قیمت طلای سیاه شد!

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۷۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت

به گزارش قدس آنلاین، رابرت دنیرو در مصاحبه با شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت: «از تحقیرکردن او خسته شده‌ام... او واقعا و حقیقتا یک آدم بیمار است.»
این بازیگر در پاسخ به پرسشی درخصوص تمایل او به بازی در نقش ترامپ، صریحا گفت که هرگز این کار را انجام نخواهد داد، زیرا رئیس‌جمهور سابق حتا یک «ویژگی مثبت» نیز ندارد.او سپس حامیان ترامپ را نشانه گرفت و گفت: «فکر نمی‌کنم آنها متوجه باشند که اگر او خدانکرده دوباره رئیس جمهور شود، چقدر خطرناک است. فکر می‌کنم آنها واقعا درک نمی‌کنند. از منظر تاریخی، در آلمان نازی این اتفاق در مورد هیتلر افتاد. او را جدی نمی‌گرفتند. شبیه دلقک‌هاست. مثل یک ابله رفتار می‌کند. [بنیتو] موسولینی همین‌طور.»

این بازیگر ٨٠ ساله چشم‌انداز خود از انتخاب مجدد ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا را نیز ارائه داد. «بلبشویی فراتر از تصور ما به وقوع خواهد پیوست.»«مسئله درست و غلط است. این مرد یک هیولاست. فراتر از اشتباه است. تقریباً شبیه این است که می‌خواهد وحشتناک‌ترین کارهایی را که به ذهنش می‌رسد، انجام دهد... تا کفر ما را درآورد؟ نمی‌دانم اسمش را چه بگذارم ولی خیلی ترسناک است.»دنیرو در پایان مستقیما ترامپ و هیتلر را کنار هم نشاند و گفت: «...وقتی بچه بودم می‌گفتم هیتلر یک کابوس است. [در آمریکا] هرگز چنین اتفاقی نخواهد افتاد. اما اکنون ممکن به نظر می‌رسد.»

در طول چهارسال ریاست جمهوری ترامپ، سیاست‌ها و رفتارهای وی یکی از مواردی بود که در نطق‌های برندگان و مجریان جشنواره‌ها و مراسم‌های سینمایی معمولا مورد انتقاد قرار می‌گرفت.دنیرو یکی از هنرمندانی است که چندین مرتبه به ترامپ حمله کرده است. این هنرپیشه مطرح هالیوود در مصاحبه‌ای در دسامبر ۲٠۱٧ با روزنامه نیویورک تایمز او را فردی «بی‌مقدار و عوضی» خوانده بود. او هم‌چنین در مصاحبه‌ای با روزنامه ایندیپندنت در سال ۲٠۱٩، گفته بود که ترامپ تنها به یک چیز اهمیت می‌دهد و آن این است که «رئیس» باشد و نسبت به خطرات انتخاب وی به عنوان رییس‌جمهور آمریکا هشدار داده بود.براساس آخرین نظرسنجی‌ها، بایدن، نامزد احتمالی حزب دموکرات، فاصله بسیار کمی با ترامپ، نامزد احتمالی حزب جمهوری‌خواه، دارد و حتی در برخی از این نظرپرسی‌ها از رقیب خود عقب‌تر است. سیاست‌های بایدن درخصوص جنگ اکراین و غزه و همچنین مسائل اقتصادی، نارضایتی‌های عمیقی در جامعه آمریکا پدید آورده و پایگاه اجتماعی مرد شماره یک کاخ سفید را متزلزل ساخته است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • سوئیس: به اوکراین سلاح نمی‌دهیم
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • واکنش معاون رئیسی به پذیرش دانشگاهیان آمریکایی
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین