Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مهدی دلاوری» روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: دانش آموزان «ذبیح اله انصاری» و «آیدین شفیعی» در بخش فیلم کوتاه موفق به کسب رتبه اول مرحله کشوری هفتمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم شدند.
وی اظهارداشت: جشنواره نوجوان سالم با هدف ترویج و پیشگیری از رفتارهای پرخطر در 2 بخش خلاقیت‌های دانش آموزی و ابتکارات مدرسه‌ای برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دلاوری ادامه داد: دربخش خلاقیت‌های دانش آموزی، دانش‌آموزان آثار خود در زمینه پیشگیری از رفتارهای پرخطر در قالب‌های مقاله، عکس، نقاشی، فیلم کوتاه، روزنامه دیواری، نرم افزار و چندرسانه‌ای ارائه دادند.
سرپرست آموزش و پرورش دلیجان گفت: در بخش ابتکارات مدرسه‌ای نیز فرهنگیان، آثارشان را در قالب‌ الگوها و فنون آموزش و تدریس پیشگیری در کلاس درس، محصولات و منابع کمک آموزشی و فرهنگی پیشگیری و طرح‌های ابتکاری پیشگیری ارائه کردند.
دلاوری گفت: آثار دانش آموزان و همکاران فرهنگی برگزیده در مرحله استانی این جشنواره به دبیرخانه‌ جشنواره در تهران ارائه شد که پس از داوری، نتایج آن به استان فارس به عنوان میزبان مرحله کشوری اعلام شد.
وی ادامه داد: در سال تحصیلی جاری بیش از 120 اثر از دانش آموزان در هفتمین جشنواره نوجوان سالم در سه محور اصلی پیشگیری از گرایش به دخانیات، پیشگیری از گرایش به سوء مصرف مواد و پیشگیری از خشونت از دلیجان به مرحله استانی راه یافتند.
سرپرست آموزش و پرورش دلیجان گفت: 10 اثر از مجموع آثار رتبه اول تا سوم استانی را کسب کردند.
دلاوری اظهار داشت:‌ هفتمین جشنواره ملی نوجوان سالم در شهریور ماه در شیراز برگزار شد.
شهرستان دلیجان دارای 9 هزار نفر جمعیت دانش آموزی است.
7727/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آموزش و پرورش استان فارس خشونت مدرسه نرم افزار رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۷۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان مرحله کشوری رویداد ملی مدرسه، منزل، تعالی محصل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ،رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس گفت: ۲۱۰ اثر از فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آنها از استان، از دبیرخانه استانی رویداد ملی "مدرسه، منزل، تعالی محصل" مستقر در اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش فارس دریافت شد که پس از داوری آثار بر اساس سهمیه تعیین شده وزارتخانه ۹ اثر برای حضور در مرحله کشوری معرفی شدند.
حشمت اله وفایی افزود: رویداد ملی «مدرسه، منزل، تعالی محصل» در قالب سه بخش تجربه نگاری، ایده پردازی و مقاله و پژوهش برگزار می‌شود.
وفایی تصریح کرد: در بخش ایده پردازی؛ زهرا خوشبخت از فرهنگیان و اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس میمند، زهرا غلام پور از شهرستان داراب و مهدی نیکوکار اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس ناحیه دو شیراز، به مرحله بعد معرفی شدند.
وی ادامه داد: در بخش تجربه نگاری سهیلا فرحمند از اولیا و فرهنگیان ناحیه دو شیراز، لیلا فرهمند از شهرستان داراب و هاجر خلیفه از ناحیه ۳ شیراز و در بخش مقاله و پژوهش علمی نیز اشرف طیبی منش و فرزانه قدیری به صورت مشترک از اداره اموزش و پرورش عشایری فارس، الهه تمدن و سمیه ابدام از شهرستان خرمبید به مرحله کشوری این رویداد راه یافتند.
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس، خاطرنشان کرد: ارتقاء کمی و کیفی مشارکت خانواده و انجمن اولیا و مربیان در فرآیند‌های تربیتی مدرسه، شناسایی و معرفی تجارب زیسته و نو آوری‌های مؤثر در حوزه تعامل خانواده و مدرسه، شناسایی ظرفیت‌ها و الگو‌های موفق نقش آفرینی انجمن اولیاء و مربیان در مدرسه، بسترسازی جهت تعمیم رویکرد‌ها و راهکار‌های مؤثر مشارکت خانواده در فرآیند‌های تربیتی مدرسه و ...، از اهداف این رویداد ملی است.

دیگر خبرها

  • حفظ القاب حضرت علی (ع) توسط دانش آموزان قمی + فیلم
  • شرکت ۶ هزار دانش‌آموز کردستانی در جشنواره سفیران سلامت
  • (ویدئو) رقص پرشور دانش آموزان یک مدرسه ابتدایی
  • اردوی تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال کشور در هرمزگان
  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • راهیابی ۱۵۷ دانش‌آموز کردستانی به مرحله دوم المپیاد علمی و نانو
  • آثار برگزیده جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی منتشر می شوند
  • مرحله سوم طرح یاور شهر ۹ امسال تکمیل و افتتاح می‌شود
  • سازمان دانش آموزی یک مجموعه منظم، برنامه محور و منسجم در بُعد تربیتی و پرورشی است
  • معرفی برگزیدگان مرحله کشوری رویداد ملی مدرسه، منزل، تعالی محصل