Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@22:08:40 GMT

تقویت بخش کشاورزی از اهمیت فراوانی برخوردار است

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۸۷۵۳۹

تقویت بخش کشاورزی از اهمیت فراوانی برخوردار است

به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه و در جریان بازدید از چهار واحد صنعتی و کشاورزی در شهرستان های آبیک، البرز و تاکستان، تاکید کرد:
قزوین از گذشته های دور همواره از ظرفیت های بالایی در حوزه کشاورزی برخوردار بوده تا جایی که باید ضمن گسترش ظرفیت های حوزه صنایع تبدیلی استان، در بخش دامپروری نیز توانمندی های راکد را فعال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام عالی استان اضافه کرد: هدف از این بازدیدها، آشنایی با ظرفیت و قابلیت های بخش های صنعت و کشاورزی استان و نیز در جریان قرار گرفتن با مسایل و مشکلات بهره برداران و فعالان این عرصه است.
سردخانه 32 هزار تنی بهاردشت ایرانیان در سه راهی کهک شهرستان تاکستان و شرکت صنایع تبدیلی و صادرات محصولات کشاورزی خادم مولا در شهرستان البرز از جمله واحدهای مورد بازدید استاندار قزوین بودند.
مجتمع کشت و صنعت شریف آباد (گاوداری شیری) در شهرستان البرز با ظرفیت چهار هزار و 590 راس به همراه مجتمع کشت و صنعت مساله با ظرفیت یک هزار راس گاو شیری و 2 هزار و 300 راس بز شیرده خارجی در آبیک از دیگر واحدهایی بودند که استاندار قزوین از آنها بازدید به عمل آورد.
6104/8054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت بخش کشاورزی صنعت کشاورزی محصولات کشاورزی برخوردار رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۷۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار لرستان بر تقویت رویکرد وحدت در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان در نخستین گفتگوی ویژه خبری خود در شبکه لرستان با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های لرستان در حوزه آب ، خاک ، کشاورزی، معادن، گیاهان دارویی، آبزی پروری و گردشگری گفت: متاسفانه این استان متناسب با ظرفیت‌ها رشد نکرده و باید با نگاه ویژه و تلاش در جهت رفع مشکلات و توسعه آن گام بر داریم.
ابوطالب شفقت توجه به جهش تولید و حرکت در مسیر آن را از اولویت‌های نظام عنوان کرد و گفت: به طور جد پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در استان هستم.
 استاندار لرستان در ادامه با اشاره به بازدید‌های مختلف خود از طرح‌های شهری، اقتصادی و زیر ساختی گفت: در این مدت از هتل صخره‌ای خرم آباد، برج‌های دوقلو، راه آهن دورود – خرم آباد، ورزشگاه خرم آباد، کشت و صنعت فجر صفای خرم آباد، ماشین سازی، پارسیلون و ورزشگاه خرم آباد بازدید کرده و پیگیری‌های لازم در خصوص وضعیت ساخت و تکمیل آنها را از طریق ارتباط با مسئولان مربوطه انجام شده است.
 ابوطالب شفقت در ادامه گفت: امیدواریم با وحدت و همدلی مسئولان و نمایندگان مردم بتوانیم مسائل و مشکلات استان را مرتفع کنیم.
 وی به انتخابات دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز گریزی زد و گفت: همه نامزد‌های انتخابات را به رعایت قانون و صرفه جویی در تبلیغات توصیه می‌کنم.
 استاندار همچنین از همه کسانی که در مرحله اول انتخابات پذیرفته نشده بودند خواست نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص توسعه و پیشرفت تولید در استان را به فرمانداران تحویل دهند تا با جمع بندی نظرات در جهت رشد استان از آنها استفاده شود.

دیگر خبرها

  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت نظام سلامت در قاره آفریقا
  • قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز در شهرستان قزوین
  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن
  • ظرفیت‌های اقتصادی افغانستان برای ایران حائز اهمیت است
  • تأکید استاندار لرستان بر تقویت رویکرد وحدت در استان
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • مسیر خلق دانش و انتقال آن به عرصه های کشاورزی باید تقویت شود
  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند