Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@13:24:13 GMT

یک زن و مرد، پول مرد کارتن خواب را بالا کشیدند

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۸۷۹۶۵

یک زن و مرد، پول مرد کارتن خواب را بالا کشیدند

به گزارش جام نیوز به نقل از یورونیوز، جانی بابیت که سرباز سابق ارتش آمریکاست، خانه و زندگی ندارد و در خیابان زندگی می‌کند. چند ماه پیش، کیت مک‌کلور در حال رانندگی در شهر فیلادلفیا بنزین تمام کرد و جانی بابیت ۲۰ دلار را که تنها دارایی‌اش بود، به این زن جوان داد تا بنزین بزند.

 

کیت‌ مک‌کلور و دوست پسرش مارک دامیکو برای تشکر از مرد بی‌خانمان کارزاری اینترنتی به هدف جمع‌آوری کمک مالی برای او به راه انداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما پول ها را به سرباز سابق نرساندند.

 

کریس فالون، وکیل جانی بابیت به شبکه ان‌بی‌سی فیلادلفیا تأئید کرد که زوج «نیکوکار» سال گذشته حدود ۴۰۳ هزار دلار برای این مرد جمع‌آوری کرده‌اند. اما پس از مدتی، آقای بابیت با شکایت از این زوج به دادگاه اعلام کرد که تنها مقدار کمی پول گرفته و همچنان در خیابان زندگی می‌کند.

 

ژاکلین پرومیسلو، وکیل دیگر جانی بابیت در یک گفتگوی تلفنی به ان‌بی‌سی گفت که هیچ توضیحی برای ناپدید شدن این پول وجود ندارد. او به نقل از زوج دامیکو گفت: «ما نمی‌دانیم پول‌ها کجاست، چون همه پول را داده‌ایم و دیگر چیزی باقی نمانده.»

 

ارنست بدوی، وکیل زوج دامیکو حاضر نشده است به پرسش‌های ان‌بی‌سی پاسخ بدهد.

 

قاضی پرونده در تاریخ ۳۱ اوت (۹ شهریور) از زوج خواسته بود که هر مقدار از ۴۰۰ هزار دلار ادعایی را که باقی مانده به مرد بی‌خانمان پس بدهند. اما آنها هفته پیش در یک گفتگوی تلویزیونی گفتند که همه پول‌ها را به شاکی داده‌اند و فکر کرده‌اند که می‌توانند لااقل ۱۵۰ هزار دلار از پول‌ها را برای او نزد خود نگهدارند. آنها همچنین گفتند که جانی بابیت پول‌های دریافتی را خرج خانواده و خرید یک کامیون و مواد مخدر کرده است.

 

این زن و مرد جوان می‌گویند باقی پول را در حسابی برای جانی نگه داشته‌اند و به او نداده‌اند تا او آنها را خرج خرید مواد مخدر نکند.

 

به گفته آنها مرد بی‌خانمان تنها در عرض ۱۳ روز ۲۵ هزار دلار خرج کرده است.

 

خانم پرومیسلو همچنین گفته است کامیونی که زوج برای موکلش خریده‌اند به نام او نبوده و آنها دوباره آن کامیون را فروخته و پولش را به جیب زده‌اند.

 

بدوی، وکیل جانی بابیت هفته پیش در دادگاه پذیرفت که موکلش دست کم ۲۰۰ دلار دریافت کرده است.

 

آقای بابیت معتاد به هروئین است و برای ترک تحت درمان قرار دارد.

 

115

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: یورونیوز زندگی آمریکا مواد مخدر یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۷۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با سعدی: ای یار جفا کرده پیوند بریده

ای یار جفا کرده پیوند بریده این بود وفاداری و عهد تو ندیده   در کوی تو معروفم و از روی تو محروم گرگ دهن آلوده یوسف ندریده   ما هیچ ندیدیم و همه شهر بگفتند افسانه مجنون به لیلی نرسیده   در خواب گزیده لب شیرین گل اندام از خواب نباشد مگر انگشت گزیده   بس در طلبت کوشش بی فایده کردیم چون طفل دوان در پی گنجشک پریده   مرغ دل صاحب نظران صید نکردی الا به کمان مهره ابروی خمیده   میلت به چه ماند به خرامیدن طاووس غمزت به نگه کردن آهوی رمیده   گر پای به در می‌نهم از نقطه شیراز ره نیست تو پیرامن من حلقه کشیده   با دست بلورین تو پنجه نتوان کرد رفتیم دعا گفته و دشنام شنیده   روی تو مبیناد دگر دیده سعدی گر دیده به کس باز کند روی تو دیده کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امروز با سعدی: دیگر مپرس از من نشان کز دل نشانم می‌رود امروز با سعدی: کس نیست که پنهان نظری با تو ندارد امروز با سعدی: دست در خون عاشقان داری

دیگر خبرها

  • دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ |برنت ۸۸ دلار و ۳۳ سنت شد
  • کار‌هایی که به مغز آسیب می‌رساند
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • آب آلبالو چه کمکی به دیابتی‌ها می‌کند؟
  • علت تشنگی بعد از خواب چیست؟
  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • امروز با سعدی: ای یار جفا کرده پیوند بریده