Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@15:09:23 GMT

کودکان ایرانی از ضعف حرکات جسمانی رنج می‌برند

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۸۸۰۲۸

کودکان ایرانی از ضعف حرکات جسمانی رنج می‌برند

ساعت 24- وزیر آموزش‌وپرورش گفت: کودکان امروز ما به‌شدت از ضعف حرکات جسمانی و فقر ورزش رنج می‌برند.

سید محمد بطحایی عصر چهارشنبه در حاشیه مراسم اعزام کاروان پویایی، شادابی و سلامت البرز که با محوریت ارسال تجهیزات ورزشی به مدارس کشور برگزار می‌شود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه آحاد جامعه و مسئولان محلی و نهادهای دولتی باید توجه داشته باشند که کودکان امروز ما به‌شدت از ضعف حرکات جسمانی و فقر ورزش رنج می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فقر ورزشی امروز و عدم انجام فعالیت‌های بدنی مناسب برای کودکان ما در آینده آن‌ها نمود پیدا می‌کند و آن زمانی است که به توانمندی‌های روحی و روانی آن‌ها در قالب مردان وزنان کشور نیاز داریم.

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: در آینده و ۱۵ سال بعد خواهیم گفت ای‌کاش درگذشته به‌جای اعزام ۱۵ کامیون مشتمل بر تجهیزات ورزشی در البرز بیش از ۱۵۰ مورد را ارسال می‌کردیم و سالن‌های ورزشی بیشتری برای فرزندانمان فراهم می‌کردیم.

بطحایی در خصوص میزان مشارکت و همکاری نهادهایی همچون شورا و شهرداری در توسعه امکانات و تجهیزات ورزشی دانش آموزان، توضیح داد: تأثیر این نهادها بسیار وسیع‌تر از آن است که دولت و دستگاه‌های حاکمیتی دارند، شوراها و شهرداری‌ها و کانون‌های محلی بسیار مؤثر در جنبشی باشند که امروز در این راستا آغاز کرده‌ایم.

وی افزود: امید است مدیریت شهری در سطح شهرهای کشور تلاش بیشتری نسبت به گذشته برای بهبود وضعیت توسعه‌ای اماکن، امکانات و تجهیزات ورزشی در کشور داشته باشند.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۸۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چند ثانیه

دیگر خبرها

  • چند حقیقت شگفت انگیز درباره کشور هند و فرهنگ مردم آن
  • (ویدیو) کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم/ تشکر رهبری از ورزشکران بی سابقه بود
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم