Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در بخشی از حکم عبدالرحیم کرکه آبادی برای  محمد صادق داوری آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب شما امید است با اتکال به خداوند متعال و تعامل سازنده با کلیه اعضای شورای اسلامی کشور، ریاست دبیرخانه و معاونین و مدیران ستادی و نیز ارتباط پویا و موثر با اصحاب رسانه به ویژه تولید و توزیع اخبار و اجرای شرح وظایف محوله اقدامات لازم معمول نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این حکم ایجاد هماهنگی و انسجام در حوزه رسانه و بهره‌مندی از کانال ارتباطی، پایگاه اطلاع‌رسانی و خبرگزاری شهر ایران جزو اولویت‌‌های کاری برشمرده شده است.

محمدصادق داوری پیشتر در سمت‌‌‌‌‌هایی چون، رئیس اداره پشتیبانی و رفاه، معاون اداره کل امور استان‌ها، دبیرکمیسیون نظارت و بازرسی و معاونت اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل و سایر موارد دیگر در شورای عالی استان‌ها فعالیت داشته است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: روابط عمومی و امور بین الملل سرپرست اداره شورای عالی استان ها محمد صادق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۸۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل جدید اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌‌آموزان منصوب شد

اسماعیل جانعلی‌پور به‌عنوان دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ‌منصوب شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری؛ نماینده مقام معظم رهبری در  اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در حکمی اسماعیل جانعلی‌پور را به‌عنوان دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ‌منصوب کرد.

در بخشی از متن حکم دبیر‌کل جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آمده است: 

«‌به پیشنهاد شورای محترم مرکزی اتحادیه، جنابعالی را که بحمدالله از شایستگی اخلاقی، روحیه انقلابی و جهادی، در کنار تجارب ارزشمند مدیریتی درون و برون تشکیلاتی برخوردار هستید، به موجب این حکم، برای مدت دو سال، به عنوان‌ "‌دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان‌" منصوب می‌نمایم.

‌انتظار می‌رود از مسیر اجرایی‌سازی سند تحول و تعالی تشکل، با اولویت بندهای پنجم تا دهم، ترویج گفتمان رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و بیانیه گام دوم، تدقیق نقش اتحادیه به‌عنوان پرچمدار جنبش دانش‌آموزی در روند ترمیم و تحقق سند تحول آموزش و پرورش، امیدآفرینی در سایه تقویت حرکت‌های اجتماعی در فضای دانش‌آموزی، تربیت نیرو، آرمان‌خواهی و تقویت هویت دینی، انقلابی، ملی و تشکیلاتی دانش‌آموزان، مورد اهتمام باشد. 

توفیق روزافزون‌تان را از درگاه پروردگار متعال خواستارم و دعاگوی وجود شریفتان هستم.»

‌از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی اسماعیل جانعلی‌پور می‌توان به مدیرکل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌‌های فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ مدیرکل فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان، جانشین اداره کل کتابخانه‌‌های عمومی استان تهران، سرپرست اداره کل کتابخانه‌‌های عمومی استان قزوین اشاره کرد. 

وی همچنین در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سوابق طولانی و درخشانی داشته است که قائم مقام دبیر‌کل در امور مشارکت‌ها، مسئولیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در استان گیلان از جمله سوابق وی بوده است. 

‌پیش از این حسین تاریخی برای سه دوره و به مدت شش سال دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دبیرکل جدید اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌‌آموزان منصوب شد
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • حق مسکن افزایش پیدا کرد؟ | توضیحات مهم مدیرکل روابط کار وزارت تعاون
  • ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات
  • افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»