Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@08:18:37 GMT

هماهنگی روسری و شال با فرم صورت

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۸۸۶۱۱

هماهنگی روسری و شال با فرم صورت

شال‌ها و روسری‌ها در تمام دنیا به عنوان ابزار مد و زیبایی نیز به حساب می‌آیند و حتی در کشور‌های اروپایی که حساسیتی روی حجاب وجود ندارد سرپوش‌ها به عنوان ابزار زیبایی خانم‌ها شناخته می‌شوند.



آشنایی با فرم صورت مساله‌ای است که کمک زیادی به زیباشدن ظاهرتان می‌کند. اگر شکل هندسی صورت تان را بدانید، آن وقت علاوه بر اینکه می‌توانید مدل‌های مناسبی برای فرم موهایتان پیدا کنید، به راحتی هم می‌توانید انتخاب مناسبی در زمینه شال و روسری داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طول صورت را کوتاه کنید

در صورت مستطیلی و دراز، طول صورت از عرض بزرگتر است، پیشانی و فک هم اندازه و لبه‌های تیز دارد. در این حالت باید طوری روسری و شال بپوشید که طول صورت را کوتاه‌تر کنید و لبه‌های تیز صورت گرد شود. شال‌ها بهترین گزینه برای صورت‌های مستطیلی شکل است. شما می‌توانید با شال گوشه‌های صورت تان را گرد کنید. شال و روسری‌هایی که طرح‌های چهارگوش دارند انتخاب نکنید. با انواع هدبند و اکسسوری زیر روسری صورت خود را کوتاه‌تر کنید. از هدبند یا دستمال سر‌های تیره انتخاب کنید. روسری و شال خود را به صورت گرد ببندید. برای این کار حتما کناره‌های روسری و شالت تان را تو بزنید تا گونه هایتان مشخص شود. از مدل‌هایی که در پشت بسته می‌شوند انتخاب نکنید. روسری و شال‌هایی با پارچه‌های نرم و لخت انتخاب کنید.

همه مدل‌ها برای صورت بیضی‌ها



اگر صورت بیضی دارید، بیشتر مدل‌ها برای شما مناسب است. شما با صورت بیضی می‌توانید شال و روسری خود را به دلخواه ببندید. اما اگر فکر می‌کنید صورت تان کشیده است بهتر است هدبند یا دستمال سر در زیر روسری یا شال بپوشید و کناره‌های شال و روسری تان را تو بزنید تا گونه‌ها مشخص‌تر شود.

صرت مثلثی‌ها چانه بپوشانند

در صورت مثلثی، چون عرض چانه خیلی کم است و چانه نوک تیز است و در عوض پیشانی عریض است، شما باید عرض پیشانی را کم کنید تا با چانه متناسب شود. روسری و شال را طوری سر کنید که گوشه‌های پیشانی تان پوشیده شود. می‌توانید تیزی چانه را با روسری و شال بگیرید به این صورت که شال و روسری را طوری ببندید که قسمت پایین چانه پوشیده شود.

صورت تان را گرد کنید

چون در این صورت‌های مربع، چانه و فک حالت چهارگوش دارد شما باید این لبه‌ها را به روسری و شال گرد نشان دهید. شال‌ها بهترین گزینه برای صورت‌های مربعی شکل است. شما می‌توانید با شال گوشه‌های مربعی صورت تان را گرد کنید. شال و روسری‌هایی که طرح‌های چهارگوش دارند و همچنین مدل‌هایی که از پشت بسته می‌شوند انتخاب نکنید. شال‌هایی با جنس‌های نرم و لَخت به درد افرادی می‌خورند که صورت‌های مربع شکل دارند.

صورت گرد‌ها پیشانی بلند کنند



در صورت‌های گرد پیشانی عریض و کوتاه است. شما باید با روسری و شال عرض پیشانی را کمتر و در عوض بلندتر نشان دهید. از هدبند یا دستمال سر می‌توانید استفاده کنید، اما نباید بیشتر از ۴/۱ پیشانی را بگیرید. به هیچ وجه کاری نکنید که ارتفاع پیشانی کم شو. برای بلندتر نشان دادن پیشانی از هدبند‌هایی که رنگ روشن دارند استفاده کنید و روسری و شال خود را تیره‌تر و به صورت مستطیلی سر کنید. کناره‌های شال و روسری را به هیچ وجه تا نزنید. از پارچه‌های محکم و حالت دار استفاده کنید تا به صورت شما شکل بدهد.

ذوزنقه ای‌های برعکس!

نوع دیگری از صورت‌های ذوزنقه‌ای هستند که در این صورت‌ها عرض پیشانی از عرض چانه بزرگتر است و پیشانی بسیار باز و بزرگ است. شما باید برعکس حالت مدل ذوزنقه‌ای قبلی عمل کنید. از هدبند یا کلاه‌های تیره انتخاب کنید یا روسری و شال تان را طوری بپوشید که لبه‌های پیشانی گرفته شود.

عرض پیشانی را کم کنید



بعضی از افراد دارای صورت‌های ذوزنقه شکل هستند. در این صورت عرض پیشانی از عرض چانه کوچکتر است و شما باید روسری و شال را طوری ببندید که لبه‌های فک پوشیده شود.

از هدبند استفاده نکنید، چون پیشانی شما را کوچکتر می‌کند. اما اگر اصرار بر هدبند یا کلاه زیر روسری دارید از رنگ‌های روشن انتخاب کنید و روسری و شال تان را تیره بپوشید و کناره‌های آن را در قسمت شقیقه تو بزنید تا عرض پیشانی بزرگتر شود. منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه مد و پوشاک شال و روسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۸۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور حکمی، اکرم فداکار را به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد منصوب کرد.

در حکم انتصاب اکرم فداکار آمده است:

 بنا به پیشنهاد معاون محترم حقوقی امور دولت مجلس و استان‌ها و نظر به شایستگی تعهد تخصص و تجربیات ارزشمندتان به موجب این حکم سرکار عالی را به سمت مدیر کل ارتباطات و فناوری و اطلاعات استان یزد منصوب می‌نمایم.

از سرکار عالی انتظار می‌رود به عنوان نماینده ارشد وزیر در استان علاوه بر انجام امور محوله در چهارچوب شرح وظایف، ضمن هماهنگی ظرفیت‌های سایر واحد‌های استانی و منطقه‌ای این وزارتخانه و با هماهنگی و تعامل با استاندار محترم و سایر دستگاه‌های اجرایی استانی نسبت به تحقق موارد تعیین شده اهتمام لازم را به عمل آورید.

امیدوارم با اتکال به خداوند سبحان، رعایت اخلاق اسلامی، تقوای الهی، با روحیه جهادی در راستای خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت تحقق اهداف "دولت مردمی، ایران قوی" موفق و موید باشید.

گفتنی است، اکرم فداکار پیش از انتصاب به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، عناوینی همچون مسئول مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان، معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مسئول پیگیری‌های ویژه اقتصاد دانش بنیان در استان، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد را در کارنامه کاری خود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • روسری بر سر بزبز قندی خبرساز شد/ عکس
  • سازمان ملل هماهنگی با اسرائیل برای تخلیه رفح را رد کرد
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • سلیمی نمین: مسائل فرهنگی را نمی‌توانیم یک سویه حل کنیم/ صفارهرندی: نسل ما انقلاب را از معبری دریافتند که پیشانی آن امام بود؛ خدشه به امام کل آن معبر را نابود می‌کند
  • نرخ تورم ماهانه و نقطه به نقطه استان یزد کاهش یافت
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • نجات گردشگران ناپدید شده در جنگل‌های سوادکوه
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!