Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:55:07 GMT

مجلس، دولت و ملت از هم جدا نیستند

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۸۹۱۲۴

مجلس، دولت و ملت از هم جدا نیستند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سید پرویز فتاح  رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور درجلسه بررسی آخرین وضعیت مددجویان سه شهرستان تفرش، فراهان، آشتیان با تاکید بر وحدت در کشور با بیان و اینکه مجلس، دولت و ملت از هم جدا نیستند گفت: شرایط اقتصادی برای دشمن بسیار خرابتر از وضعیت اقتصادی کشور ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاح به برخی اختلاف نظرات در بین مسئولان اشاره کرد و افزود: اختلافات در بین مسئولان دولت و مجلس از جنس برادرانه است و همدلی و وفاق در کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه مردم عامل پایداری نظام اسلامی و پشتوانه‌ای قوی برای انقلاب هستند اضافه کرد: با حضور مردم در صحنه توطئه‌های دشمنان علیه این ملت خنثی شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور ادامه داد: مجلس و دولت در حمایت از این نهاد سنگ تمام گذاشتند ودولت در قالب تبصره ۱۴ و ۱۶ و اجرای صحیح و واقعی گام اساسی در حمایت از نیازمندان برداشت.

۲ برابر شدن وام اشتغالزایی در آشتیان، تفرش و فراهان

حسینی نماینده مجلس آشتیان، تفرش و فراهان درمجلس شورای اسلامی هم در این جلسه ضمن درخواست وام‌های خود اشتغالی بیشتر و پذیرش سند زمین‌های روستایی برای ضمانت وام گفت: برای پذیرش مدد جو در کمیته امداد طبق شرایط قانونی هیچ محدودیتی نداریم و وام اشتغالزایی نسبت به سال گذشته ۲ برابر شده و سقف وام‌های روستایی الان به ۵۰ میلیون تومان رسیده است.

مهمترین مصوبه جلسه بررسی آخرین وضعیت مددجویان سه شهرستان تفرش، فراهان، آشتیان با حضور رییس کمیته امداد کشور ساخت ۱۵۰ واحدمسکونی برای مدد جویان سه شهرستان بود که مقرر شد تامین مالی ۵۰ درصد از طریق کمیته امداد و ۵۰ درصد از طریق دولت باشد.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امدادامام خمینی ره اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد

حبیب‌الله آسوده اظهار کرد: طی ۱۲ ماه سال گذشته در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم