Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-04@18:57:35 GMT

ازدواج موقت برای دلار!

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۸۹۷۴۷

خرداد: مهسا پس از اینکه دو بار در زندگی خود با شکست مواجه شد سعی کرد تا از راه صیغه شدن درآمد خوبی بدست آورد.
به گزارش خرداد به نقل از رکنا، مهسا، زن ۲۰ساله با حضور در اتاق بازپرس گفت: 17 ساله بودکه در مسیر مدرسه با وحید، پسر پیکان سوار آشنا شدم، او هر روز به بهانه های مختلف سر راه من قرار می گرفت و به من ابراز علاقه می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مدتی بعد وحید به خواستگاری ام آمد، اما پدرم پس از تحقیق کوتاهی که درباره او و خانواده اش انجام داد با ازدواج ما مخالفت کرد. از آنجایی که مطمئن بودم پدرم تحت هیچ شرایطی ازدواج من با وحید را نمی پذیرد تصمیم گرفتیم در همان پیکان با یکدیگر ارتباط جنسی برقرار کنیم تا به این صورت پدرم را تحت عمل انجام شده قرار دهیم.
مهسا گفت: پدرم که دیگر چاره ای نداشت با ازدواج ما موافقت کرد. هنوز ۲ ماه از نامزدی ما نگذشته بود که فهمیدم وحید اعتیاد شدیدی به قرص های روانگردان و مواد مخدر دارد و مدتی بعد مجبور شدم تا از او جدا شوم. همه مرا مطلقه می خواندند و با نیش و کنایه هایشان آزارم می دادند تا این که حامد به خواستگاری ام آمد. او همسرش را طلاق داده بود و با دختر ۴ ساله اش زندگی می کرد .
این زن ادامه داد: این بار نیز پدرم با این ازدواج مخالفت کرد، اما من بدون تحقیق کافی صیغه حامد شدم، حامد نیز فرق چندانی با وحید نداشت و صرفا از من استفاده ابزاری می کرد، به همین دلیل پس از مدتی به اجبار حامد مجبور شدم تا از او نیز جدا شوم.
مهسا گفت: دیگر روی بازگشتن به خانه پدری را نداشتم تا اینکه با زن مطلقه ای به نام مهشید آشنا شدم، او به من پیشنهاد داد تا در ازای پرداخت پول صیغه مردان عرب زبان شوم و از آن ها به دلار پول دریافت کنم، پس از مدتی درآمد خوبی از این کار بدست آوردم اما در یکی از روزها پلیس وارد خانه خاله مهشید شد و همه ما را دستگیر کرد.
بنابراین گزارش این زن به بازداشتگاه منتقل شد. برچسب ها: صیغه ، ازدواج ، ازدواج موقت ، خانواده ، خیانت ، حوادث ، دلار

منبع: خرداد

کلیدواژه: صیغه ازدواج ازدواج موقت خانواده خیانت حوادث دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۹۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری که فصل سختی را پشت سر گذاشته و هفته‌های زیادی به علت مصدومیت دور از میادین بود، از نیم فصل دوم به اسکواد پرسپولیس اضافه شد اما هیچگاه نتوانست در نقش یک بازیکن فیکس و کلیدی ظاهر بشود.

وحید امیری پس از اینکه پنالتی حساس هفتم برابر آلومینیوم اراک را از دست داد و به نوعی باعث حذف تیمش شد، در بازی سپاهان از روی نیمکت کار را آغاز کرد.

حالا پرسپولیس پس از اینکه عالیشاه از مصدومیت برگشت، این بار به علت محرومیت او را در اختیار ندارد و در این شرایط اوسمار اگر بخواهد از یک مهاجم سایه استفاده کند، باید بار دیگر وحید امیری را از ابتدا به میدان بفرستد و این اتفاق به شرایط و آمادگی این بازیکن بستگی دارد.

پرسپولیس هفته آینده بازی حساس و سختی را در قائم شهر و باید دید ترکیب این تیم با توجه به غیبت کاپیتان اول سرخ‌ها چه تغییری خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد
  • شرط عجیب یک معلم برای ازدواج + فیلم
  • حجازی: خوشحالم که در تیم پدرم حضور دارم
  • سوال روز: آینده علی خطیر در کجا رقم می‌خورد
  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر
  • رقص آذری و هندی حامد آهنگی و آقای بازیگر!
  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • (ویدیو) فیلم رقص آذری حامد آهنگی و بازیگر سرشناس ! / همه به وجد آمدند
  • شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد