Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگردان نمایش عند از مطالبه درباره  حضور محمدزاده به عنوان تهیه‌کننده این اثر گفت: برای من همکاری محمدزاده تا حدی مثمرثمر بوده و امیدوار هستم این امر در وهله اول به فضای تئاتر کمک کند.

سامان خیلیان در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، درباره تهیه‌کنندگی نمایش عند از مطالبه توسط نوید محمدزاده گفت: محمد‌زاده بنا بر دوستی و آشنایی از فضای نمایش انتخاب شد و توانست در این همکاری حمایت خوبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره چگونگی انتخاب محمدزاده اظهار کرد: وی نسبت به این همکاری ابراز علاقه کرد و من خواستم تا در کنار ما باشد و محمدزاده هم پذیرفت تا حمایت معنوی از این اثر کند. هدف ما این است که از تئاتر حمایت کنیم و من هم در تلاش هستم که اصل قضیه را که همان تئاتر است را به تصویر بکشم.

کارگردان نمایش عند از مطالبه بیان کرد: حضور محمدزاده برای من در گروه تا حدی مثمرثمر بوده و امیدوار هستم در وهله اول به فضای تئاتر کمک کند اگرچه سعی کردیم در تولید و اجرای این اثر این موضوع را نیز بروز دهیم.

وی ادامه داد: احساس‌مان بر این است که شاید بتوانیم بخشی از وضعیت تئاتر فعلی را با نگاه دیگری به مردم نشان دهیم.

خلیلیان اظهار کرد: حضور تهیه‌کننده می‌تواند از یک جهت باعث آرامش یک پروژه و پروسه تولید باشد و فقط توانمندی مالی نیست بلکه در همه وضعیت‌های این چنینی برای به نتیجه رسیدن اثر و بازخوردهای پیرامونی بعد از اجرا استفاده از تهیه کننده لازم است.

این کارگردان تئاتر در اشاره به جایگاه تهیه‌کننده اظهار کرد: هم در حوزه مالی و هم معنوی تهیه‌کننده می‌تواند سیستم را مدیریت کند. در بخش مالی یا معنوی هر کدام به درستی انجام شود بخش دیگر هم تحت تأثیر قرار می‌گیرد. تهیه‌کننده در انتخاب تصمیم، شکل تمرین و ایجاد آرامش ذهنی نقش بسار زیادی دارد و می تواند روند تولید و کیفیت اجرا را افزایش دهد.

وی گفت: تهیه‌کننده شکل و روند اجرا را تسهیل می‌کند و آماده‌سازی اثر را برای گروه هنری با حضور خود و امکاناتی که می‌تواند مهیا کند تقویت می‌کند و در چنین شرایطی امکان اینکه با اثر تئاتری فاخر روبه‌رو شویم، بیشتر است.

خلیلیان تصریح کرد: در ایران به این حوزه، به شکل تخصصی ورود پیدا نکرده‌ایم، اگرچه به تازگی اتفاقاتی در حال رخ دادن است. من امیدوار هستم شکل و فرم تهیه‌کنندگی تئاتر در مسیر مشخص‌تری معین شود تا جایگاه تهیه‌کننده به عنوان حامی روند مثبت و درستی به خود بگیرد.

انتهای پیام/4072/4046/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۰۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران، در نوزدهمین شب کارگردان که روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد در کنار اهدای مدالیوم به اکبر زنجانپور از سه چهره تاثیر گذار حوزه تئاتر قدردانی می شود.

انجمن کارگردانان تندیس و لوح تقدیر خود را به پاس سال‌ها تلاش و هنرآفرینی در حوزه کارگردانی تئاتر رادیویی به ژاله علو همچنین به پاس تلاش های فراوان در حوزه آموزش تئاتر و کارگردانی به علیرضا کوشک جلالی و به پاس تلاش های اجتماعی در حوزه تئاتر به علی شمس اهدا خواهد کرد.

این مراسم روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه و از ساعت ۱۷ در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می شود و ورود برای عموم علاقه مندان آزاد است.

کد خبر 6089789 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • تبریک تولد نوید محمدزاده به همسرش | عکس
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان