Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@15:13:39 GMT

رضوانی:‌ با ۷ استخر نمی‌توان جادو کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۹۰۱۴۰

رضوانی:‌ با ۷ استخر نمی‌توان جادو کرد

محسن رضوانی، رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ارزیابی‌‌ای از نتایج این تیم‌ها در بازی‌های آسیایی داشته است. او صحبت‌هایش را با اشاره به وضعیت شیرجه شروع می‌کند: «در شیرجه قطعاً به مربی خارجی نیاز داریم و باید سرمایه‌گذاری روی استعدادهای کوچک را از همین امروز آغاز کنیم.     واقعیت شیرجه ما همین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رکوردهای خوبی زده شد اما سطح آسیا فراتر از رکوردهای ملی ما رفته و تیم‌هایی مانند کره شمالی و اندونزی پیشرفت بسیاری داشته‌اند و این نشان می‌دهد که شیرجه ایران به مربیان با دانش نیاز دارد، چنین مربیانی در کشورهای آسیای شرقی حضور دارند.» وی ادامه داد: «در بخش شنا، ما به یک پروسه و علم نیاز داریم تا آن را اجرایی کنیم. با هفت استخر نمی‌توان جادو کرد. حضور مشاور خارجی نیز یکی دیگر از نیازهاست. چند شناگر خوب ما در بازی‌های آسیایی رکورد ۹ ساله ملی را شکستند که در سطح کشور قابل قدردانی است اما اگر بخواهیم فراتر از ایران برویم، باید حتماً از مربیان برجسته دنیا استفاده کنیم.» رضوانی یادآور شد: «در واترپلو اتفاق بزرگی رخ داد، به بازیکنان تیم، کادر فنی بخصوص چیریچ، سرپرست، روانشناس، آنالیزور و فیزیوتراپ تیم تبریک می‌گویم که همگی دست به دست هم دادند و یک پروسه سه ساله را پشت سر گذاشتند. در شش ماه آخر نیز تیم ملی نتیجه یک ساختار کامل را دید. هر چه ساختار کامل‌تر باشد، نتیجه آن نیز بهتر خواهد بود. به جرأت می‌توانم بگویم که یک اتفاق بزرگ رقم خورد.»  

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۰۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

محسن رضوانی با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان بعنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد که با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شنای مرگ در استخر‌های کشاورزی یزد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • استخر‌هایی که جان می‌گیرند
  • رنگ بدنه خودرو با روش غوطه وری در استخر (فیلم)
  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد