Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدباقر عبادی  چهارشنبه شب در  دیدار  اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با وزیر بهداشت، اظهار کرد: شمال شهر بیرجند با جمعیت انبوه یک مرکز درمانی درست و حسابی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه مرکز درمانی شبانه روزی در شمال شهر بیرجند باید هرچه سریع تر تعیین تکلیف شود، افزود: بیمارستان خوسف نیز علی رغم اینکه هفت میلیارد تومان بودجه گرفته است اما هنوز اقدامی انجام نشده که امیدواریم هرچه سریع تر به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروفسور بلالی مود، پدر علم سم شناسی بالینی نیز در این جلسه اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند  از بدو تاسیس تا کنون خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه با تولید گازهای گلخانه ای کره زمین را آنقدر گرم کرده ایم که دچار خشکسالی شده ایم و تولیدات کشاورزی مردم کاهش پیدا کرده است، افزود: امروز علم و فناوری باید در استان تبدیل به علم و ثروت شود

پدر علم سم شناسی بالینی با اشاره به اینکه احداث دانشکده داروسازی در استان خراسان جنوبی می تواند موجب تولید ثروت در استان شود، گفت: تعداد دانشجویان حوزه داروسازی در شهرهای بزرگ تر کاهش پیدا کند و مجوز حضور دانشجوی داروسازی در استان خراسان جنوبی نیز داده شود چراکه داروسازی علم و فناوری را در استان نهادینه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه درمانگاه شبانه روزی در شهرستان مود تنها تا ساعت ۱۰ شب فعالیت می کند که تقاضا داریم به صورت شبانه روزی فعالیت کند، عنوان کرد: متاسفانه شهر مود آمبولانس ندارد لذا خواستاریم در این خصوص نیز تدابیر لازم اندیشیده شود.

کد خبر 4395548

منبع: مهر

کلیدواژه: بیرجند نماینده مردم بیرجند و درمیان مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز شهرکرد استانداری سمنان احتکار سانحه تصادف عید غدیر خم یاسوج بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کارشناس هواشناسی استان گفت: در شبانه روز گذشته بیرجند با بارش 19 میلیمتری بیشترین بارش استان را تا این لحظه و براساس آخرین آمار دریافتی ثبت کرده است.

خانم زارعی افزود:دراین مدت خوسف 5 میلیمتر، طبس 4، بشرویه 3، سربیشه 2ريال دهسلم نهبندان و خضری دشت بیاض یک ، دیهوک 6، معدن پرورده 2، سرند طبس12، پیروک3، خرو11، پیکوه 6، رباط خان طبس 10، اسفندیار 6، عباس آباد میم 3 ، فتح آباد خضری 5، روستای درمیان 10، کلاته گاویج 5، درخش 6 و گزیک 1 میلیمتر، حاجی آباد زیرکون 5 ، آبیز 11، معصوم آباد 5 و مغیلان 2، ارسک 3 ، رقه 2، مود 9، اسفزار 16، حجت آباد 12 ، مختاران 10، میغان 2  و اسدیه درمیان کمتر از یک میلیمتر باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی امروز به صورت خفیف تر و  تا فردا در استان فعالیت دارد گفت:  براساس خروجی مدلهای پیش یابی هواشناسی با ادامه فعالیت توده هاوای ناپایدار جوی تا فردا، گاهی وزش تند باد، رگبار و رعد و برق در مناطق مستعد بارش تگرگ و برخورد صاعقه و در ارتفاعات تشکیل مه قابل پیش بینی است.

کارشناس هواشناسی افزود: با توجه به ماهیت رگباری بارشها و عدم نفوذپذیری خاک، وقوع رواناب ، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها دور از انتظار نخواهد بود. 

وی گفت: شدت فعالیت امروز در نهبندان، خوسف، جنوب بیرجند، سربیشه و پاره ای از نقاط طبس، سرایان، قاین ، فردوس و حاجی آباد و دیهوک پیش بینی می شود و هشدار سطح نارنجی که روز گذشته صادر شده همچنان تا فردا به قوت خود باقیست.

در شبانه روز گذشته سربیشه با حداقل دمای 6 درجه سلسیوس خنک ترین و بندان با حداکثر دمای  29درجه سلسیوس بالای صفر گرمترین نقاط استان بودند.

تغییرات دمای مرکز استان هم دراین مدت بین 19 و 7 درجه سلسیوس ثبت شد. 

دیگر خبرها

  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در بیرجند
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان