Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@11:11:29 GMT

حضور متفاوت آلمان در اکسپو 2020 (+عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۹۱۲۶۲

حضور متفاوت آلمان در اکسپو 2020 (+عکس)

پول نیوز؛ رکسانادانیالی- گرفت (Graft) یک استودیو طراحی حرفه ای است که برای اولین بار در سال 1998 در لس آنجلس تاسیس شد. در سال 2001 و 2004 دو دفتر دیگر نیز به ترتیب در برلین و پکن افتتاح کرد. این استودیو به تازگی از قرارداد خود برای آماده سازی پروژه ای آلمانی رونمایی کرده است. طبق برنامه ریزی های صورت گرفته پروژه مذکور در نمایشگاه جهانی اکسپو 2020 که در دبی برگزار خواهد شد، به نمایش گذاشته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تمرکز بر پایداری، این طرح متشکل از اتصالاتی شبکه مانند خواهد بود که فضایی منحصر به فرد برای حرکت آزادانه را در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهد.

از طریق این ساختار (اندازه کلی 7,400 sqm)، فضایی گیرا و متمایز برای غرفه مورد نظر خلق خواهد شد. طراحی به گونه ای است که از هر زاویه ای می توان دید کامل به نمایشگاه داشت. حرکت بازدید کنندگان به راحتی امکان پذیر بوده و از هر گونه تراکم اضافی در یک بخش خاص جلوگیری می شود. بدین ترتیب نه تنها بازدید کنندگان تجربه لذت بخش تری از حضور در اکسپو 2020 به دست خواهند آورد، بلکه مدیریت نمایشگاه نیز آسان تر خواهد بود.

مهم تر از همه آن که تمامی قطعات و مواد به کار رفته در ساخت غرفه طبق اصول ترکیب و تولید، پس از اتمام نمایشگاه به راحتی قابل جدا سازی خواهند بود. همچنین فرصت تقسیم بندی مواد در گروه های مشابه، روند بازیافتی اصولی و آسان را ممکن خواهد ساخت. همچنین این ساختار قابلیت تغییر پیکربندی برای هماهنگی حداکثری با فضای نمایشگاه را نیز در اختیار دارد. اکسپو 2020 از بیستم اکتبر سال 2020 تا دهم آوریل سال 2021 برگزار خواهد شد.

 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: اکسپو پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو در حالی امروز آغاز به کار کرد که صنعتگران و تولیدکنندگان قمی در خوشه و بخش های صنعتی کفش ماشینی، سنگ‌های تزیینی، محصولات کشاورزی، فرش دستبافت و محصولات بهداشتی و آرایشی ظرفیت های صنعتی، معدنی، تولیدی و کشاورزی قم را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو امروز برای ششمین دوره گشایش یافت. این نمایشگاه تا دوازدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

دیگر خبرها

  • همدان با رفع نواقص گذشته در اکسپوی امسال درخشید
  • حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو
  • تعاملات تجاری همدان با حضور در اکسپو افزایش یافت
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۳۰ رئیس اتاق بازرگانی به اکسپو ایران می‌آیند
  • قم در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور یافت
  • ۲۵۰۰ بازرگان خارجی برای بازدید از اکسپو به ایران آمدند
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو