Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@22:04:24 GMT

عاملان قتل تبعه افغانی در دشتستان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۹۱۸۰۴

عاملان قتل تبعه افغانی در دشتستان دستگیر شدند

به گزارش ایرنا، سردار خلیل واعظی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هفته گذشته شخصی به هویت معلوم به کلانتری 'وحدتیه' مراجعه و از قتل شبانه کارگر تلمبه کشاورزی ( تبعه افغانستان) به دست فرد یا افرادی ناشناس خبر داد.
وی اظهارداشت: با حضور عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد جوانی حدود25 ساله بر اثر شلیک اسلحه فوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


واعظی افزود: پس از انجام تحقیقات مقدماتی، پرونده در اختیار کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی دشتستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: پس از چند روز اقدام اطلاعاتی و پلیسی و تحقیقات تخصصی و میدانی 2 نفر مظنون شناسایی شدند.
واعظی گفت: افراد یادشده در 2 عملیات جداگانه در شهرهای بوشهر و وحدتیه دستگیر شدند.
وی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در مواجهه با مستندات و ادله های کارآگاهان پلیس به بزه انتسابی با انگیزه سرقت از تلمبه کشاورزی اعتراف کردند.
واعظی افزود: در بازرسی از منزل این افراد سلاح بکار رفته در قتل به همراه 43فشنگ جنگی و 7 دستگاه تلفن همراه سرقت شده کشف شد.
7212/6045
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت سرقت فرمانده انتظامی استان قتل کشاورزی مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۱۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی هرمزگان ازاجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت وکشف ۸۰ هزارلیترگازوئیل قاچاق در بندر عباس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، سردار علی اکبرجاویدان شامگاه ۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مقابله جدی و بی‌امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت بصورت هم زمان در مناطق خانسرخ، سورو، نخل ناخدا و روستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی های هدفمند اجرا شد جمعا ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، مقادیری مشروبات الکلی، ۴۲۳ حفت کفش و یکدستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه دراین طرح تعداد ۵ دستگاه خودرو شوتی فعال در قاچاق سوخت و ۱۰ فروند تشتک فایبر کلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، بیان کرد: در این رابطه تعداد ۱۳۷ نفر اتباء بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی‌های لازم جهت طرد آنان انجام شده است.

سردار جاویدان با تأکید بر استمرار طرحهای عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها، از عموم مردم قدر شناساس استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپوو یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی در هرمزگان

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در استان خبرداد.

سرهنگ عبدالمجید کرمی نیز امروز ۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان ضمن شناسایی محل های سرقت و بررسی شیوه و شگردهای به‌کار رفته در سرقت‌ها با تشکیل تیمی به محل اعزام و در نهایت خودرو ام وی ام سارقان را در یکی از محلات شناسایی کردند.

این مسئول انتظامی بیان کرد: مالک خودرو احضار که در تحقیقات صورت گرفته اعلام کرد که در تاریخ اعلامی خودرو دست فرزندش که چهار ماه قبل از زندان آزاد شده بوده که با بررسی دقیق سوابق متهم مشخص شد دارای سوابق متعددی در خصوص انواع جرائم به‌ویژه سرقت است که با هماهنگی قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ کرمی خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی فنی بعمل آمده به جرم خود اقرار کرده و معترف شد با همدستی فردی دیگر اقدام به سرقت کرده و سپس اموال مسروقه را به بک مالخردر بندرعباس فروخته‌اند که طی عملیاتی دیگر دو متهم دیگر نیز در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال سرقتی کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با بیان اینکه تلاش ماموران برای شناسایی مالباختگان جهت تحویل اموال مکشوفه به آنان ادامه دارد، بیان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت
  • پایان یک دهه قتل و تجاوز توسط 11 مرد خشن | این افراد خشن چه کسانی هستند؟
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد