Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:24:56 GMT

پنجشنبه ها با «کارت زرد» رادیو صبا همراه شوید

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۹۱۸۹۴

پنجشنبه ها با «کارت زرد» رادیو صبا همراه شوید

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه زنده «کارت زرد» با دستمایه قرار دادن موضوعات متنوع ورزشی، اخبار، رویدادها و حواشی ورزشی فضای شاد و مفرحی را به مدت ۹۰ دقیقه برای مخاطبان فراهم می کند.

سجاد کلبادی نژاد تهیه کننده این برنامه درباره نحوه پرداختن به موضوعات ورزشی در قالب طنز گفت: مقوله ورزش به خودی خود پر از هیجان و انرژی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در برنامه «کارت زرد» سعی می کنیم با بهره گیری از طنز و آمیختن آن با موضوعات روز و اصطلاحات حوزه ورزش دقایق شاد و هیجان انگیزی را برای مخاطبان ایجاد کنیم. به همین منظور با الهام از ورزش فوتبال که ۹۰ دقیقه است موضوعات را در هر برنامه به ۲ نیمه ۴۵ دقیقه ای تقسیم کردیم و به آن ها با نگاهی طنز می پردازیم.

وی با اشاره به همراهی خوب مخاطبان از طریق پیامک و تماس تلفنی در حین پخش برنامه بیان کرد: پیام‎های مخاطبان که متناسب با موضوعات برنامه ارسال می شود بسیار جالب و خلاقانه است و این نشان می دهد که مردم طنز را دوست دارند و می خواهند برای لحظاتی هم که شده با دور شدن از وقایع جدی و مشکلات زندگی همراه رادیو صبا بخندند و شاد باشند.

برنامه «کارت زرد» به تهیه کنندگی سجاد کلبادی نژاد و با اجرای آرمان غفاریان، علیرضا دیلمی و معصومه عزیزمحمدی روزهای پنجشنبه ساعت ۱۸ به مدت ۹۰ دقیقه به صورت زنده روی موج اف ام ردیف ۱۰۵.۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.

کد خبر 4395082 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه رادیویی رادیو صبا طنز مردم علیه احتکار تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی فیلم کوتاه سینمای مستند سریال ایرانی سی و یکمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان کنسرت موسیقی جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان برنامه تلویزیونی موسیقی پاپ انیمیشن برنامه رادیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو

شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش روز چهارشنبه درگذشت. مراسم تشییع پیکر او امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور مدیران رسانه ملی و جمعی از دوستان این هنرمند در مسجد بلال صداوسیما برگزار شد.

دوستداران ورزش از نسل قدیم، گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه‌های ورزشی را در برنامه «ورزش از نگاه دو» تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می‌کرد.

استاد اسکویی قدیمی‌ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صدا و سیما بود که دوره تهیه کنندگی برنامه‌های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یکسال در شهر‌های زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.

یکی از شاخصه‌های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او همیشه در مصاحبه هایش با اهالی رسانه به ریشه اش در ایران و عشق به کارش تاکید می‌کرد 

همچنین مجلس یادبود زنده یاد اسکویی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۳ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه در مسجد بلال خواهد بود. 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • صدای مرحوم مسعود اسکویی را بشنوید
  • مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • نقدهای مسعود اسکویی خیلی محترمانه بود/ رادیو ورزش گوش می‌کنم
  • عمو مسعود باشکوه بدرقه شد
  • درخواست نام‌گذاری یکی از اماکن ورزشی به نام «مسعود اسکویی»
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو + فیلم
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • پیکر مسعود اسکویی فردا به خاک سپرده می‌شود