Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد حسین شاهکویی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری آستارا افزود: ریشه بسیاری از جرائم و مشکلات نظیر سرقت، تجاوز به عنف، خشونت و طلاق اعتیاد است و کاهش شمار معتادان به کاهش جرم در جامعه منجر خواهد شد.
وی بیان کرد: متاسفانه تولید مواد مخدر در جهان نسبت به سال های گذشته 700 برابر افزایش یافته و مساله اعتیاد به معضل اجتماعی تبدیل شده و باید همگان در مقابله با آن، احساس خطر و مسئولیت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاهکویی ادامه داد: مبارزه با اعتیاد از اولویت های نظام اسلامی است و ایران در این راستا تاکنون سه هزار و 800 شهید و 12 هزار جانباز تقدیم کرده و 200 هزار جلد کتاب برای آگاهی خانواده ها و جوانان از خطر اعتیاد چاپ و نشر شده است.
شاهکویی گفت: اشاعه اعتیاد، سریع تر از اقدامات پیشگیرانه است و برای تقابل کامل با این خطر مهم در جامعه، باید با آموزش های لازم به توانمندسازی گروه های مختلف مردم اقدام شود.
فرماندار آستارا نیز در این جلسه واگذاری اقلام ورزشی از سوی اداره ورزش و جوانان این شهرستان به کمپ های ترک اعتیاد برای سوق دادن معتادان به ورزش و تندرستی را خواستار شد.
یونس رنجکش گفت: 300 حلقه لوح فشرده حاوی مضامین آموزش پیشگیری از اعتیاد توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا تهیه شده و به زودی بین جوانان توزیع خواهد شد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
7124/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اداره فرهنگ و ارشاد اعتیاد جرم ستاد مبارزه با مواد مخدر سرقت رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۱۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار

سید ابوالفضل کشفی مدیر شهرداری منطقه چهار ضمن تشکر از صبوری مردم در راستای آبگرفتگی کوتاه مدت برخی معابر و مشکلات مربوط به فروچاله‌های ناشی از ریزش برخی چاه‌های جذبی، گفت: تمام همکاران در واحد خدمات شهری و عمران منطقه چهار تمام تلاش خود را در جهت مدیریت و هدایت روان آب‌های ناشی از بارش شدید باران به کار گرفتند و توانستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات پیش آمده را رفع کنند. 

او افزود: بر اثر بارش پیاپی باران، برخی از چاه‌های فاضلاب، چاه‌های جذبی عمومی و دیوار‌های فرسوده در محلات خیرآباد، عیش آباد و بلوار آزادگان فرو ریخت و یا سبب ایجاد فروچاله شده که با تلاش شبانه روزی همکاران رفع خطر و ایمن سازی شد. 

مدیر شهرداری منطقه چهار تصریح کرد: شهروندان در صورت ریزش چاه‌های جذبی یا فروچاله‌های ناشی از بارش باران، با سامانه مردمی ۱۳۷ شهرداری در میان بگذارند تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌ های پایتخت برای کاهش تصادفات؛ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت برای کاهش تصادفات/ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار
  • رفع تبعیض بین مدارس دولتی و غیرانتفاعی نیازمند راهکار سازنده است
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی