Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@22:48:14 GMT

عذرخواهی سرمربی کرواسی از کریستیانو رونالدو

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۹۱۹۲۸

عذرخواهی سرمربی کرواسی از کریستیانو رونالدو

زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی در آستانه دیدار دوستانه تیمش مقابل پرتغاال از رونالدو دلجویی کرد.


به گزارش "ورزش سه"، دالیچ چند روز قبل و در واکنش به غیبت رونالدو در مراسم بهترین بازیکن فصل اروپا مدعی شد وی بازیکنی خودخواه است اما حالا با تعدیل لحن خود از گفتن این جملات ابراز پشیمانی می کند.

 

دالیچ گفت: "از گفتن این جملات پشیمانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این بخشی از پاسخ من به سوال در مورد غیبت رونالدو در مراسم بهترین های اروپا و اهدای جایزه به لوکا مودریچ بود که من گفتم این از خودخواهی رونالدو است و من علاقه ندارم چنین بازیکنی در اختیار داشته باشم اما موضوعی شخصی در میان نبوده و شاید صحبتم بد عنوان شد و به همین دلیل متاسفم.

 

 

برای جایزه مرد سال فیفا، من به لوکا مودریچ به عنوان گزینه اول رای داده و کریستیانو رونالدو را به عنوان نامزد دوم انتخاب کردم. مودریچ لایق دریافت این جایزه است زیرا بهترین بازیکن جام جهانی، فاتح لیگ قهرمانان با رئال مادرید و نایب قهرمان جهان با کرواسی شده است و اگرچه رونالدو یکی از بهترین بازیکن های تاریخ فوتبال است، اما مودریچ امسال عملکرد بهتری ارائه داد.

 

من علاقه داشتم رونالدو فردا بازی کند اما ما هم به راکیتیچ استراحت داده ایم. رونالدو سزاوار استراحت کردن است و برخی بازیکنان برای رسیدن به آمادگی نساز به زمان بیشتری برای استراحت دارند. امیدوارم در یورو 2020 شانس رویارویی با رونالدو را داشته باشیم."

تیم ملی پرتغال کریستیانو رونالدو تیم ملی کرواسی کرواسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی پرتغال کریستیانو رونالدو تیم ملی کرواسی کرواسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟

پنجشنبه ۱۸ آوریل، محمد سالم عکاس فلسطینی خبرگزاری رویترز جایزه معتبر بهترین عکس سال بنیاد عکس‌های مطبوعاتی جهان (World Press Photo) را از آن خود کرد.

ایناس ابومعمار زنی ۳۶ ساله است که پیکر بی‌جان خواهر زاده پنج ساله خود را در آغوش گرفته در حالی که تمام اقوام این کودک در پی اصابت موشک رژیم غاصب اسرائیلی به خانه‌شان جان باختند. این عکس نمادی از مقاومت و اندوه عمیق اتفاقات غزه است که دل هر بیننده‌ای را به درد می‌آورد.

محمد سالم عکاس برگزیده درباره انتشار این عکس می‌گوید: این عکس را روز دوم نوامبر سال گذشته با عنوان «لحظه‌ای قدرتمند و اندوهناک که بیانگر مفهوم گسترده رویداد‌های نوار غزه است گرفته‌ام.»

وی درباره ثبت این لحظه توصیف می‌کند: «مردم با سردرگمی به این طرف و آن طرف می‌رفتند و با اضطراب به دنبال عزیزان خود می‌گشتند. در لحظه‌ای به این زن که پیکر دخترک را در آغوش گرفته بود و از خود جدا نمی‌کرد، خیره شدم و این فرم را ثبت کردم.»

این عکاس برای دومین بار است که موفق به دریافت این جایزه شده است. او بیش از ده سال پیش نیز با تصویری دیگر از تلفات انسانی غزه موفق به دریافت این جایزه شده بود.

هیات داوران بنیاد عکس‌های مطبوعاتی جهان درباره انتخاب این عکس می‌گویند: این تصویر ترکیبی از توجه و تکریم است که نگاهی همزمان استعماری و واقعی به فقدانی تصور ناپذیر می‌اندازد.

تلخی‌های ماندگار تاریخ

قاب‌های تصاویر ماندگارترین بازمانده‌ها در تاریخ هستند. از اتفاقات اخیر غزه تصاویر زیادی ثبت شده است که باعث‌تر شدن دیدگان بینندگان می‌شود. در برخی از عکس‌ها درد‌ها به تصویر کشیده شده است و در تصاویر دیگر تفاوت شهر غزه در این چند ماه اخیر. اما در میان ثبت این حقایق هستند تصاویری که در اوج جنگ و بمب باران امید به افراد تزریق می‌کند، مانند لبخند آن ۳ کودک که به دوربین خیره شده‌اند.

شاید با دیدن خیلی از این تصاویر ته دلمان امید داشتیم تا هوش مصنوعی آنها را به تصویر کشیده باشد، اما در واقعیت این نبود و برخی از این این قاب‌ها از وضعیت آخرالزمانی آسمان غزه به ثبت رسیده بود. 

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چگونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • جوكوويچ بهترین ورزشکار جهان شد
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!