Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@14:20:06 GMT

حمله دزدان خشن به کارگردان معروف

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۹۱۹۷۴

دزدان خشن پس از حمله به کارگردان معروف سینما گوشی تلفن همراه او را سرقت کردند.

عصر سه‌شنبه علیرضا داوود‌نژاد میهمان مدیران و خبرنگاران روزنامه ایران بود. ساعتی بعد پس از انجام گفت‌و‌گو و بازدید وی روزنامه را ترک کرد، اما دقایقی از خروجش از روزنامه نگذشته بود که طعمه سارقان موبایل قاپ شد.

داوودنژاد درباره این حادثه به خبرنگار «ایران» گفت: از روزنامه که بیرون آمدم پای پیاده در خیابان نوبخت به سمت خیابان نیلوفر در حرکت بودم و با تلفن همراهم صحبت می‌کردم اما ناگهان مردی قوی هیکل و سیاه پوش از پشت ضربه‌ای به گیجگاهم زد در حالی که شوکه شده بودم او سعی داشت گوشی را از دستم بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر مرا هل داد و گوشی را گرفت. سپس با عجله دوید و چند متر جلوتر سوار موتورسیکلتی شد که متعلق به همدستش بود و با سرعت از آنجا دور شدند. این کارگردان سینما در ادامه گفت: گوشی تلفنم بسیار گرانقیمت بود و اطلاعات زیادی هم در آن داشتم.

همان روز به کلانتری 103 عباس آباد رفتم و موضوع سرقت را خبر دادم اما گفتند باید با جعبه گوشی تلفن همراهم به کلانتری بروم. به ناچار صبح روز بعد همراه جعبه تلفن به کلانتری رفتیم و در سامانه‌ای که به ما گفتند اطلاعات لازم را نیز ثبت کردیم.

وی در حالی که از این اتفاق بسیار ناراحت بود گفت: امیدوارم این مرد سیاه پوش با من تماس بگیرد و گوشی‌ام را برگرداند اگر این اتفاق بیفتد مژدگانی خوبی به او خواهم داد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حوادث حمله دزدان خشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ بدون تعارف با پاکبان معروفِ شب حمله ایران به اسرائیل

بدون تعارف با پاکبانی که در شب اجرای عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم‌صهیونیستی، مشغول کار بود و پس از شنیدن این خبر واکنش جالبی داشت.

دریافت 10 MB

دیگر خبرها

  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ چیزی جز گوشی لازم نیست
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • فیلم| اولین گفت و گو با پاکبانی که شب حمله ایران به اسرائیل معروف شد!
  • فیلم/ بدون تعارف با پاکبان معروفِ شب حمله ایران به اسرائیل
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد