Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

محمدرضا فولادی، مدیرعامل سازمان مردم‌نهاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در حاشیه همایش جهاد مهرورزی که عصر چهارشنبه، 14 شهریور در سالن همایش‌های بانک صادرات خرم‌آباد برگزار شد، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، گفت: سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه‌ها یک نهاد مردمی است که با هدف محرومیت‌زدایی در سراسر کشور فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‌که این نهاد با داشتن 400 شعبه در سراسر کشور بالغ‌بر 300 هزار نفر را تحت حمایت دارد، افزود: منابع مالی این مؤسسه، خیّرین سراسر کشور هستند که یکی از مهم‌ترین سرفصل‌ها و اهداف این مؤسسه مردم‌نهاد بحث مزدوجین جوان در تامین جهیزیه با هدف ترویج ازدواج آسان و سبک زندگی ساده است و توانسه است برنامه خوبی در سراسر استان‌ها به اجرا در بیاورد.
فولادی با اشاره به اهدای 500 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند لرستان تحت عنوان طرح «جهاد مهروزی» اضافه کرد: در این برنامه جهادی که در هر فصل در یک استان اجرا می‌شود همه مدیران شعب سراسر کشور شرکت دارند و هدایای خود را به زوجین و جوانان نیازمند در شرف ازدواج اهدا می‌کنند.
وی با بیان این‌که جامعه هدف ما را افراد تحت پوشش این نهاد، ایتام و سادات و خانواده‌های بیمار و سالمندان و خانواده‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست تشکیل می‌دهند، اظهارکرد: این نهاد با برنامه‌ریزی در تامین هزینه درمان و بحث آموزش و امور تحصیلی، اشتغال و کارآفرینی و توانمندسازی خانواده‌ها و بحث تامین جهیزیه قدم‌های خوبی برداشته و توانسته علاوه‌بر امور ذکر شده بسته‌های سبد کالا و کارگاه‌های آموزشی به مددجویان نقش فعالی ایفا کند.
فولادی گفت: استان لرستان یکی‌از استان‌های محروم کشور است که مدیران و کارکنان شعب این استان با تعامل خوبی که با مسئولان استانداری، فرمانداری، خیرین داشته‍اند توانسته‌اند نقش خوبی در محرومیت‌زدایی از استان داشته باشند.
وی افزود: هدایایی که به 500 نوعروس این استان تعلق می‌گیرد شامل فرش، یخچال، اجاق گاز، بخاری، سرویس چینی و ... است و علاوه‌بر این مبلغ نقدی هم به هر نوعروس تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان اجتماعی موسسه آبشار عاطفه ها همایش جهاد مهرورزی خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت فولادکشور در دانشگاه تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، آشنایی با آخرین دستاوردها و نوآوری‌های صنعت فولاد، ایجاد فرصت برای شبکه‌سازی با افراد متخصص و معتبر در این حوزه، استفاده از تجربیات و دانش افراد برجسته در حوزه فولاد از مهم‌ترین اهداف برگزاری مهم‌ترین رویداد صنعتی و علمی در حوزه فولاد کشور است.

از دیگر اهداف برگزاری این همایش می‌توان به ایجاد فرصت برای ارائه نتایج تحقیقات و پروژه‌ها در زمینه فولاد و ارتقاء مهارت با شرکت در کارگاه‌ها و نشست‌های مختلف اشاره کرد.

مخاطب این همایش دانشگاهیان، شرکت‌ها، کارشناسان، محققان، دانشجویان و علاقمندان صنعت فولاد است.

همایش صنایع و سازه‌های فولادی کشور، روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن شهید چمران دانشکدگان فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

انجمن سازه‌های فولادی ایران، شرکت ذوب آهن اصفهان، شرکت فولاد مبارکه اصفهان، تعاونی توسعه سازه‌های فولادی ایران(تسفا) و وزارت علوم تحقیات و فناوری از مشارکت‌کنندگان در در برگزاری این مهم‌ترین رویداد صنعتی و علمی فولاد کشور هستند.

کد خبر 6081761

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم در محرومیت‌زدایی از جامعه مصمم است
  • ایلام سراسر حمایت شد
  • تصاویر راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از عملیات وعده صادق در سراسر کشور
  • جهاددانشگاهی باید مهم‌ترین بازیگر فعالیت‌های فرهنگی و دانشگاهی باشد
  • انحلال آنروا بحران انسانی در غزه را عمیق‌تر و قحطی را تسریع می‌کند
  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • برگزاری یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت فولادکشور در دانشگاه تهران
  • برگزاری نشست شورای امنیت درباره فعالیت آنروا در نوار غزه
  • برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره فعالیت نهاد امدادرسانی برای آوارگان فلسطینی
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ مؤسسه داخلی و خارجی در افغانستان