Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: اقتدار بسیجیان و اعلام آمادگی همه‌جانبه آن‌ها به وضوح در این رزمایش دیده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه در صبحگاه مشترک رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ که در تیپ قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مدافع حرم و ۲ هزار و ۴۳۸ شهید دفاع مقدس این استان اظهار کرد: رزمایش بزرگ عاشورایی بسیجیان درقالب ۲۰ گردان بیت‌المقدس در سراسر استان از روز گذشته آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: در این رزمایش شاهد حضور گسترده و پرشور بسیجیان، بودیم.

سردار اکبری ادامه داد: اقتدار بسیجیان و اعلام آمادگی همه‌جانبه آن‌ها به وضوح در این رزمایش دیده شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ما تاکنون در همه جنگ‌ها و در تمام ماموریت‌ها پیروز بوده‌ایم اذعان داشت: به امید خدا و با همکاری و هم‌دلی بین تمام بسیجیان و با همت دولتمردان در جنگ تحریم اقتصادی هم پیروز خواهیم شد.

ویتاکید کرد: در رزمایش محمد رسول الله (ص) ۲،  ۱۵۰ گروه جهادی در مناطق محروم حضور پیدا خواهد کرد و ما بسیجیان اعلام می‌کنیم هرجایی که باری به زمین برسد ما می‌توانیم به کمک آن‌ها برویم تا پیروز شویم.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۲۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری

دریافت 14 MB کد خبر 6096662

دیگر خبرها

  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • رسول الله (ص) محور وحدت هستند
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • امروز سالروز شهادت مظلومانه امام جعفر صادق (ع)است، صلاله ای پاک از رسول الله
  • امام صادق (ع) حافظ آثار رسول الله برای جهان اسلام بوده است