Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@08:16:44 GMT

استارت نویمایر و گرو برای اعاده حیثیت +عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۹۲۷۴۴

استارت نویمایر و گرو برای اعاده حیثیت +عکس

به گزارش وانانیوز، 

دو خرید خارجی و جدید استقلال از روز سه شنبه تمرینات خود را با آبی پوشان استارت زدند تا برای ادامه مسابقات پیش روی آبی ها آماده شوند.


این دو بازیکن که با توجه به سفر به کشورهای خود دیرتر از دیگر بازیکنان به تمرینات بازگشتند، روزهای مهم و سختی را پیش روی خود می بینند؛ اهمیت هفته های پیش رو برای این دو بازیکن نه تنها به دلیل مسائل تیمی و دیدارهای حساس استقلال بلکه به دلیل آخرین فرصت برای اثبات توانایی ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خریدهای خارجی شفر جانشین دو بازیکن موفق این تیم یعنی سرور جپاروف و تیام شدند اما تا به امروز حتی سایه این دو بازیکن در زمین نبودند و اگر عملکرد یک نیمه ای نویمایر برابر السد را فاکتور بگیریم، هر دو بازیکن تا به امروز درخشش قابل توجهی در ترکیب نداشتند.


با توجه به فرصت تعطیلی لیگ برتر، شفر برای دفاع از خرید های خود بعد از شروع دوباره مسابقات دلیل قانع کننده ای نخواهد داشت و دلایلی مانند عدم هماهنگی و مشکلات بدنی برای توجیه عملکرد آنها قابل قبول نیست و به همین دلیل است که هر دو بازیکن باید با شروع مسابقات با بهترین فرم خود در دیدارهای استقلال حاضر شوند تا به این ترتیب از خرید خود دفاع کرده باشند و اگر موفق به این کار نشوند احتمالا سرنوشتی مانند بویان پیش روی آنها است.

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۲۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ از اواخر خرداد ماه به میزبانی کشور آلمان برگزار خواهد شد و تیم‌های مطرح و بزرگ اروپایی برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات با یکدیگر روبرو می‌شوند.

ستاره‌های بزرگ فوتبال اروپا به همراه تیم‌های ملی کشورشان در این مسابقات حضور دارند و رونالدو که در حال حاضر ۳۹ ساله است هم قصد دارد به همراه تیم ملی پرتغال به میدان برود و امیدوار است که بتواند به آنها در بالا بردن جام قهرمانی کمک کند.

این بازیکن پس از پیوستن به باشگاه النصر در لیگ فوتبال عربستان عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته و در این فصل موفق شده بیشتر از ۴۰ گل برای آنها به ثمر برساند اما کاپلو معتقد است که عملکرد او در این لیگ برای درخشش در رقابت‌های یورو کافی نیست.

این سرمربی سابق رئال مادرید به خبرنگاران گفت:« دو بازیکن هستند که می‌توانند در این مسابقات سرنوشت‌ساز و تعیین کننده ظاهر شوند، جود بلینگام و کیلیان امباپه. و باید ببینیم سالی که در عربستان گذشت برای کریستیانو چطور بوده است.»

دیگر خبرها

  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • واکنش ایران سرعت سقوط آزاد حیثیت دروغین اسرائیل را افزایش داد
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس