Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باتوجه به درخواست‌های استانداران و البته تأکید دولت به این نتیجه رسیدیم که مدیران پروازی با مناطق پتروشیمی خداحافظی کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ انوشیروان محسنی‌بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره به کارگیری مدیران غیر بومی و پروازی در پتروشیمی‌های زیرنظر وزارت کار، اظهار داشت: دولت استانداران را مکلف کرده که در منطقه تحت مسئولیت خود حضور داشته باشند در همین راستا یکی از راهبرد‌های ما نیز حضور مدیران در منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به درخواست‌های استانداران و تأکید دولت مبنی برحضور مدیران در منطقه، عنوان کرد: این موضوع یکی از راهبرد‌های دولت است و در یک زمان‌بندی مشخص شده به این هدفگذاری می‌رسیم.

 مدیران پروازی پتروشیمی‌ها تنها یک روز در ماه در حوزه کاری خود حضور دارند که این مساله منجر به کاهش بهره‌وری و فعالیت بدون حضور مدیریت می‌شود و این حضور نیافتن باتوجه به نبود مدیریت و نظارت برای امور سبب افزایش نارضایتی بین کارگران شده است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ی

 

مدیران پروازی می روند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۲۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، نشست مشترک اعضای هیأت وزیران به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

این اجلاس، اولین نشست مشترک هیأت دولت به ریاست رئیس جمهور با استانداران در سال جاری است. سال گذشته نیز دو بار این نشست برگزار شده بود.

این خبر در حال تکمیل است... .

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • این بنر عجیب از شهرداری در مترو صدای همه تهرانی‌ها را درآورد! +تصویر
  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • کارگران پیش قراولان جهش تولید هستند
  • خلاقیت جالب فولاد برای دعوت از هواداران
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • کارگران پیمانکاریِ پتروشیمی چوار ایلام همچنان در انتظارِ مزد عادلانه/ آیتم‌های مزدی حذف شد!
  • کارگران پیمانکاریِ پتروشیمی چوار همچنان در انتظارِ مزد عادلانه/ آیتم‌های مزدی حذف شد!