Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزیدگان سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان همزمان با آیین اختتامیه این جشنواره که شامگاه گذشته(۱۴ شهریور) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن کوثر اصفهان برگزار شد، معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، برگزیدگان سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان همزمان با آیین اختتامیه این جشنواره که شامگاه گذشته(۱۴ شهریور) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن کوثر اصفهان برگزار شد، به شرح زیر معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جایزه ویژه هیئت داوران زاون قوکاسیان به فیلم سینمایی ضربه فنی به تهیه کنندگی و کارگردانی غلامرضا رمضانی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تعلق گرفت.

 

کاندیدای بهترین فیلمنامه بلند داستانی:

- مهدی قاسمی برای نگارش فیلمنامه ی رازنرگس

- آقایان شریف کاظمی و رضا آقایی برای نگارش فیلمنامه ی عینک

- مهرداد مجیدی برای نگارش فیلمنامه بُروا

* پروانه ی زرین بهترین فیلمنامه بلند داستانی در این بخش تعلق می گیرد به:

- شریف کاظمی و رضا آقایی برای نگارش فیلمنامه عینک

 

کاندیدای بهترین کارگردانی بلند داستانی:

-هادی شریعتی برای کارگردانی فیلم در میان امواج

-پرنیا کاظمی پور برای کارگردانی فیلم بُروا

- ضمن تقدیر از هادی شریعتی برای کارگردانی فیلم در میان امواج، پروانه زرین بهترین کارگردانی در این بخش به پرنیا کاظمی پور برای کارگردانی فیلم بُروا تعلق گرفت.

 

کاندیدای بهترین فیلم بلند داستانی:

- علیرضا رنجی پور برای تهیه کنندگی فیلم افسانه عقاب دندان نقره ای

- مهرداد مجیدی برای تهیه کنندگی فیلم بُروا

ضمن تقدیر از علیرضا رنجی پور به خاطر نگاه متفاوت، پروانه زرین بهترین فیلم به مهرداد مجیدی برای تهیه کنندگی فیلم بُروا تعلق گرفت.

 

تندیس زرین ویژه شهید بهنام محمدی به فیلم کوتاه داستانی جمعه گل به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی تعلق گرفت.

 

پروانه زرین هیئت داوران کودکان و نوجوانان به فیلم کودک پاستاریونی به تهیه کنندگی بیتا منصوری تعلق گرفت.

 

پروانه زرین هیئت داوران کودکان و نوجوانان برای فیلم نوجوان به فیلم ضربه فنی به تهیه کنندگی غلامرضا رمضانی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مشارکت بنیاد سینمایی فارابی اهدا شد.

 

پروانه زرین هیات داوران کودک و نوجوان بین الملل برای بهترین فیلم اهدا شد به فیلم «تنها» به کارگردانی دیوید مورا و به تهیه کنندگی آبل نامیاس از فرانسه.

 

هیات داوران جایزه بهترین بازیگر کودک و نوجوان را به سجاد اسماعیلی برای فیلم لکنت اهدا کرد.

 

جایزه ویژه یونیسف برای بهترین کارگردان به دلیل ترویج مفهوم صلح و دوستی میان کودکان به محمدرضا حاجی غلامی برای فیلم کوتاه داستانی «جمعه گل» اهدا شد.

 

جایزه اصلی یونیسف به دلیل اتخاذ نگاه عمیق به مسائل کودک و نوجوان و دیدگاه دغدغه مند کارگردان در پرداختن به مساله آموزش کودکان و سوادآموزی به امیر مشهدی عباس برای کارگردانی فیلم سینمایی «دوچ» اهدا شد.

 

جایزه ویژه هیات داوران سیفژ نیز به فیلم «خانه» به کارگردانی جانگ وو کیم از کره جنوبی اهدا شد.

 

در بخش مسابقه آثار پویانمایی بین الملل، پروانه زرین بهترین فیلم کوتاه پویانمایی به فیلم «بدو رستم، بدو» به کارگردانی حسین ملایمی از ایران اهدا شد.

 

در بخش مسابقه آثار پویانمایی بین الملل پروانه زرین بهترین فیلمنامه به اشکان رهگذر برای نویسندگی فیلم آخرین داستان از ایران اهدا شد.

 

در بخش مسابقه آثار پویانمایی بین الملل پروانه زرین بهترین فیلم بلند پویانمایی به عملیات کاتماندو به کارگردانی نانسی فلورانس ساوارد و پیر ژرسو و به تهیه کنندگی نانسی فلورانس ساوارد از کانادا تعلق گرفت.

 

در بخش مسابقه آثار پویانمایی بین الملل پروانه زرین بهترین کارگردانی به اشکان رهگذر برای فیلم آخرین داستان از ایران اهدا شد.

 

فیلم «ویلائی‌ها» موفق به کسب جایزه از پنجاه و هشتمین دوره جشنواره آسیا پاسیفیک شد.

 

در بخش مسابقه فیلم های کوتاه داستانی بین الملل، پروانه زرین بهترین فیلم کوتاه داستانی به «فقط برو!» به کارگردانی پاولس گومنیکاوس از لتونی تعالق گرفت.

 

در بخش مسابقه فیلم های سینمایی بین الملل، پروانه زرین بهترین فیلمنامه به دامین مانیول و کوهی ایگاراشی برای فیلم شبی که شنا کردم از فرانسه و ژاپن اهدا شد.

 

در بخش مسابقه فیلم های سینمایی بین الملل، پروانه زرین بهترین کارگردان به محمدرضا حاجی‌غلامی برای فیلم لکنت از کشور ایران اهدا شد.

 

در بخش مسابقه فیلم های سینمایی بین الملل، پروانه زرین جایزه ویژه هیأت داوران به کامیلا آندینی برای فیلم دیده و ندیده از اندونزی تعلق گرفت.

 

در بخش مسابقه فیلم های سینمایی بین الملل، پروانه زرین بهترین فیلم به «خانه» به کارگردانی جانگ وو کیم و به تهیه کنندگی جانگ وو کیم از کشور کره جنوبی اهدا شد.

 

باتقدیر از فیلم کوتاه پویانمایی یکی بود یکی نبود ساخته مهین جواهریان، پروانه زرین بهترین فیلم کوتاه پویانمایی به پویانمایی کوتاه باربر به کارگردانی داریوش اسکویی تعلق گرفت.

 

پروانه زرین بهترین فیلم کوتاه داستانی به فیلم کوتاه داستانی مارلون به کارگردانی درناز حاجی ها اهدا شد.

 

نامزدهای بهترین بازیگر کودک و نوجوان:

- محمد شاکری برای بازی در فیلم پاستاریونی

- سامیار محمدی برای بازی در فیلم تپلی

- سجاد اسماعیلی برای بازی در فیلم لکنت

- علی ملکیان برای بازی در فیلم ضربه فنی

تقدیر ویژه هیئت داوران در بخش بازیگری از مرتضی حسینی برای بازی در فیلم سوم شخص غایب، پروانه زرین بهترین بازیگری به طور مشترک به سجاد اسماعیلی برای فیلم "لکنت" و سامیار محمدی برای فیلم "تپلی" تعلق گرفت.

 

پروانه زرین بهترین فیلمنامه به میترا تیموریان و آقای غلامرضا رمضانی برای فیلم ضربه فنی اهدا شد.

 

پروانه زرین بهترین کارگردانی فیلم سینمایی لکنت به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی اهدا شد.

 

پروانه زرین بهترین فیلم کودک به فیلم پاستاریونی به تهیه کنندگی بیتا منصوری تعلق گرفت.

 

پروانه زرین بهترین فیلم نوجوان فیلم ضربه فنی به تهیه کنندگی غلامرضا رمضانی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تعلق گرفت.

 

جایزه ویژه هیئت داوران به فیلم ارزشمند بلند پویانمایی راه یافته به بخش مسابقه "آخرین داستان" به کارگردانی اشکان رهگذر اهدا شد.

 

جایزه ویژه از نظر تماشاگران به محمدرضا حاجی غلامی، کارگردان فیلم سینمایی "لکنت" تعلق گرفت.

 

پایان پیام/121

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس خانه های نور هرمزگان افزایش قیمت کانون های مساجد پیرغلامان حسینی غدیر ادلب روزنامه های ورزشی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان برگزیدگان جشنواره سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان شهرداری اصفهان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وزیر فرهنگ و ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت

شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی در جلسه اخیر با فیلم‌نامه‌های «زیبا صدایم کن» به تهیه‌کنندگی سیدمازیار هاشمی، کارگردانی سیدرسول صدرعاملی و نویسندگی آرش صادق بیگی‏ و میلاد و محمدرضا صدرعاملی، «مومو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی اکبر ثقفی و نویسندگی علی اکبر ثقفی‏‏ و شراره سروش، «یک عشق زیبا» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی قاسم فهیم خواه موافقت کرد.

همچنین فیلم‌نامه‌های «خاتی» به تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی و نویسندگی فریدون نجفی و «برای رعنا» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی و نویسندگی ایمان آقامحمدحسین یزدی، موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • جشنواره ملی پادکست"قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب" در کرمان
  • افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان در کرمان
  • «زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت
  • صدور پروانه ساخت برای ۵ فیلم‌ سینمایی
  • ۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • تولید روزانه ۹۰۰ تن پسماند شهری و خانگی در استان مرکزی
  • ارسال بیش از ۱۴۰۰ نامه از طرف طبیعت