Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته امداد کشور ساخت مسکن مددجویی را تا آخرین نفر دنبال کرده و در این حوزه هیچ‌گونه محدودیت و مشکل اعتباری ندارد.  به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم بازیان، کردستان را نماد غرور و غیرت توصیف کرد و اظهار داشت: احداث یکهزار واحد مسکن مددجویی در مناطق روستایی، محروم و صعب‌العبور طی یکسال آینده در استان کردستان در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اشاره به مشارکت سپاه، بنیاد برکت و دیگر نهاد‌های مرتبط، گفت: این پروژه یکهزار واحدی جدا از برنامه‌های جاری سالانه کمیته امداد کشور در بخش مسکن روستایی، شهری و تعمیرات استان کردستان است.

مدیرکل تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) متراژ هر واحد مسکن مددجویی را ۵۰ مترمربع عنوان و تصریح کرد: حداقل اعتبارات در نظر گرفته برای این یکهزار پروژه مسکن روستایی ۳۵ میلیار تومان است.

وی ادامه داد: ساخت مسکن مقاوم و مناسب برای خانوار‌های تحت پوشش نوید بخش مصمم بودن کمیته امداد در حل مشکلات مسکن مددجویان است.

بازیان با اشاره به برنامه‌های پیش‌روی کشوری و استانی افزود: امیدواریم طی یک یا دو سال آینده، صف مسکن در استان کردستان را بشکنیم.

وی با قدردانی از حمایت‌های خیرین برای جمع‌آوری زکات، صدقات و مشارکت‌های آنان اظهار کرد: به‌حق خیرین همواره ما را در ساخت مأمن و پناهگاهی برای خانواده‌های نیازمند مددجویان همراهی کرده‌اند.

مدیرکل تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: مسکن امروز در کشور بالغ بر ۵۰ تا ۶۰ درصد هزینه سبدزندگی خانواده‌ها را به خود اختصاص داده و امداد مصمم است با برآورده‌کردن این نیاز نه تنها باعث رونق فرهنگی و اجتماعی در خانواده‌های مددجویان، بلکه به لحاظ اقتصادی موجب کاهش هزینه‌های آن‌ها نیز شویم.

کمیته‌امداد برای ساخت مسکن مددجویی "هیچ‌گونه" مشکل اعتباری ندارد

وی تامین مسکن و پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی را موجب رونق و ایجاد انگیزه در میان خانواده‌های مددجویان دانست و گفت: به طور مشخص حوزه مسکن در کمیته‌امداد به عنوان یک راهبرد، اساس و اصل در موضوع توانمندسازی دنبال می‌شود.

مدیرکل تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور اضافه کرد: در حوزه مسکن‌دار کردن مددجویان، استان‌های محروم و مرزی در اولویت بوده و به عنوان یک دژ و خاکریز دفاعی در مقابل مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است.

وی عنوان کرد: تامین مسکن برای مددجویان می‌تواند از آسیب‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در جامعه پیشگیری کرده و از آسیب‌پذیری و فقر و نداری خانواده‌های نیازمند جلوگیری می‌کند.

بازیان با بیان اینکه واگذاری مسکن به مددجویان به منزله رها کردن مددجویان نیست، تصریح کرد: هدف تمامی حمایت‌های کمیته امداد توانمدسازی مددجویان بوده تا روزی بتوانند روی پای خود بایستند.

مدیرکل تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور مسکن را عامل محرک و مکملی قوی برای توانمندشدن توصیف کرد و افزود: ما در مجموع در جریان توانمندسازی مسکن را یک عامل مهم دانسته چراکه موجب کاهش هزینه و افزایش درآمد‌ها می‌شود.

وی بیان کرد: اگر خانواده‌ای توانمند شوند در واقع به مددجویی دیگر اجازه داده تا بتواند از خدمات کمیته‌امداد استفاده کند که این همان وجه مددکاری مددجویی مورد نظر ما است.

مدیرکل تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور به نظارت کامل بر کم و کیف ساخت و ساز مسکن‌های مددجویی اشاره کرد و ادامه داد: قطعاً مسکن مناسب و مقاوم را با آخرین استاندارد‌های ابلاغی می‌سازیم و در اختیار مددجویان قرار می‌دهیم.

وی تصریح کرد: کمیته امداد کشور ساخت مسکن مددجویی را تا آخرین نفر دنبال کرده و در این حوزه هیچ‌گونه محدودیت و مشکل اعتباری ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کمیته امداد کردستان مددجویان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۳۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌

ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود سال گذشته ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی خدمات حقوقی ارائه شده است.

روح‌اله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: سامان‌دهی خدمات حقوقی مددجویان تحت حمایت و رسیدگی و رفع مشکلات حقوقی، صیانت از نهاد خانواده و ارائه خدمات مشاوره، مددکاری و حمایت‌های لازم حقوقی و قضایی از افراد و خانواده‌های نیازمند در کنار سایر خدمات توانمندساز، از رویکردها و اهداف مهم کمیته امداد در حوزه حقوقی است. در همین راستا سال گذشته ۱۰۱۶ نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان خدمات حقوقی گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکاری در ارائه این خدمات، گفت: این نهاد به منظور حمایت همه جانبه از مددجویان، خدمات گسترده‌ای در زمینه مشاوره حقوقی، تنظیم لوایح، دفاع در محاکم قضایی (با همکاری وکلای نیکوکار، کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران و وکلای قوه قضاییه ) و ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، نقش آموزش و آگاهی‌های مشاوره‌ای، حقوقی و برگزاری دوره‌های مرتبط را در زمینه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت پیرامون مسائل حقوقی و قضایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر دانست و گفت: این نهاد با برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع بروشورهای حقوقی در جهت آگاه‌سازی مددجویان تحت حمایت اقدامات موثری انجام داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی