Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان، پیگیری جمع آوری برق های غیرمجاز و تست لوازم اندازه گیری در دستور کار شرکت قرار گرفته و بصورت مستمر جلسات چگونگی اجرا در شهرستان های استان برگزار و خوشبختانه تا کنون نتایج قابل قبولی حاصل گردیده است.

فریدون خودنیا مدیرعامل شرکت ضمن تقدیر از مدیر و کارکنان برق شهرستان نورآباد، بالندگی و توسعه فعالیت های شرکت را در گرو درآمد زایی بیان کرد و گفت: یکی از مهمترین منابع درآمدی شرکت تبدیل انشعابات غیرمجاز به انشعاب قانونی و نیز تست لوازم اندازه گیری و شناسایی کنتورهای معیوب و راکدو دستکاری شده و اخذ خسارت از عاملان اینگونه اقدامات غیرقانونی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشرفت 30 درصدی شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز

فریدون خودنیا با بیان این مطلب که در اجرا حدودا 30 در صد پیشرفت فیزیکی داشته ایم اظهار داشت: نسبت به سنوات قبل غیرمجازهای بیشتری را جمع آوری نموده ایم اما فعلا جا برای کار زیاد است و می توان از این راه درآمد بیشتری را عاید شرکت توزیع نمود.

وی ابراز داشت: ما باید نگرشمان را به لحاظ فرهنگ کار تغییر داده و داعیه سازمان های اداری را از ذهنمان بزداییم زیرا یک شرکت خدمات رسان هستیم و علاوه بر آن از حیطه دستگاههای دولتی خارج و یک نهاد خصوصی هستیم که محکوم به درآمدزایی و ایجاد فرصت توسعه هستیم.

مهندس خودنیا گفت: براساس سیاست های کلان وزارت نیرو و شرکت توانیر تکلیف ما مشخص و جمع آوری برق های غیرمجاز و شناسایی کنتورهای مشکل دار علاوه بر کمک به اقتصاد کشور و جلوگیری از هد رفت انرژی از منابع مهم درآمدی شرکت های توزیع بحساب آمده و یک ردیف درآمدی قابل اتکا برای ما محسوب می شوند.

شناسایی برق های غیرمجاز گام اول مدیریت است

مدیرعامل برق لرستان شناسایی برق های غیرمجاز و کنتورهای معیوب و دستکاری شده را گام اول فعالیت مدیریت ها ذکر نمود و بیان داشت: کنترل و پیگیری پس از آن و حصول نتیجه نهایی قاطبه فرآیند فعالیت مدیریت های توزیع است.

وی با اشاره به اهرم های در اختیار از جمله نیروهای اجرایی، موسسات حقوقی ، نیروهای محوری، نیروهای دفاتر لوازم اندازه گیری و بعضأ نیروهای اتفاقات و عملیات و مهمتر از همه برون سپاری فعالیت های شرکت به شرکت های پیمانکاری و استفاده از توان مأمورین قرائت جهت کشف اینگونه موارد اظهار داشت: برای انجام چنین پروژه هایی هیچ کمبودی احساس نمی شود و چنانچه کار به نحو احسن انجام نشود قصور و کوتاهی از نحوه مدیریت و رهبری فعالیت ها نشأ ت می گیرد.

مهندس خودنیا اعمال مدیریت منظم، یکپارچه و برنامه ریزی شده را یک اصل دانست و گفت: چنانچه مدیریت منطبق بر اصول و مبانی علمی و تجربی اعمال شود موفقیت دور از دسترس نیست.

ایشان از نحوه عملکرد محورهای روستایی انتقاد وبیان داشت: با توجه به اینکه حجم بیشتر غیرمجازها در روستاها قرار دارد انتظار می رود نیروهای محوری به مراتب بیشتر از گذشته فعالیت نمایند و الزامأ بایستی گزارش عملکرد شهرستان ها در پایان هر هفته به ستاد شرکت ارسال، تا کنترل های لازم صورت گیرد.

گزارش کار مدیریت برق نورآباد در خصوص برقهای غیرمجاز

در پایان فخرالدین حسن پوریان مدیریت توزیع برق شهرستان نورآباد با ارائه آمار کاملی از فعالیت های انجام شده، انشعابات غیرمجاز جمع آوری شده و تست لوازم اندازه گیری انجام شده و نیز شناسایی کنتورهای راکد و دستکاری شده و معیوب و همچنین دیگر اقدامات آن مدیریت، بخشی از زحمات همکاران را تشریح نمود.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اقتصاد کشور انرژی برق درآمد وزارت نیرو رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۳۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها در استان تهران

به گزارش قدس آنلاین،  حامد یزدی مهر روز یکشنبه از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وقوع فعالیت متناوب سامانه بارشی و وزش باد شدید برای دوشنبه ۱۷ تا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه خبر داد.

وی اظهار کرد: در این مدت، وقوع مخاطراتی نظیر بارش باران، رگبار و رعد و برق برای همه استان تهران به ویژه نیمه شمالی و ارتفاعات پیش بینی شده است.

یزدی مهر در خصوص لغزندگی جاده‌ها، آب گرفتگی بعضی معابر و اختلال در ترددها، به ویژه در نیمه شمالی استان هشدار داد و گفت: احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها وجود دارد لذا از همه مردم استان تهران و گردشگران احتمالی می‌خواهیم ضمن عدم توقف در بستر مسیل‌ها از حاشیه رودخانه فاصله بگیرند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در رابطه با وقوع مه و محدودیت دید در گردنه‌های کوهستانی نیز هشدار داد و گفت: با توجه به هشدار زرد صادر شده، امکان لغزش سنگ و ریزش بهمن در ارتفاعات بالادست دور از انتظار نیست لذا از همه عزیزانی که قصد تردد در مناطق کوهستانی را دارند می‌خواهیم در صورت عدم ضرورت از تردد در این محورها خودداری کنند.

وی توصیه اکید کرد که از فعالیت‌های کوه نوردی به ویژه صعود به ارتفاعات بالادست در مدت مذکور خودداری شود و با توجه به احتمال وقوع باد شدید در مدت یاد شده در نیمه جنوبی، غربی و ارتفاعات شرقی در فعالیت‌های عمرانی احتیاط و از تردد کنار سازه‌های نیمه کاره پرهیز شود.

یزدی مهر بر ضرورت استحکام سازه‌های موقت و سست مانند داربست ها و تابلوهای تبلیغاتی و پاک سازی دهانه پل‌ها لایروبی کانال‌ها و نهرها و آماده سازی و راه اندازی سامانه‌های ضد تگرگ و سایر تجهیزات برای آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی تاکید و عنوان کرد: به همه بهره برداران و پیمانکاران عرصه منابع طبیعی و آبخیزداری توصیه می‌شود تمهیدات لازم را در خصوص هشدار صادر شده بیاندیشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از ابلاغ هشدار زرد صادر شده توسط هواشناسی به همه دستگاه‌های اجرایی و امدادی عضو ستاد مدیریت بحران خبر داد و گفت: با توجه به هشدار ابلاغی، مدیریت بحران تا پایان فعالیت سامانه های مذکور در آماده باش خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تعیین معین برای ۱۷ استان سیل زده | بازگشایی ایمن راه‌ های روستایی و عشایری 
  • اعلام آماده باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها در استان تهران
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها در تهران
  • هشدار مدیریت بحران برای تهرانی‌ها
  • متخلفان استخراج غیرمجاز رمز ارز ١٠٠ برابر نرخ انرژی جریمه می شوند
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران
  • آجر شدن کار پزشکان قلابی در رشت
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان