Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@06:24:54 GMT

بازارچه قائمی در قم تخریب شد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۹۳۸۱۴

بازارچه قائمی در قم تخریب شد

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛علیرضا اقبالیان،شهردار منطقه هفت قم با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه در جهت  امنیت شهروندان، اظهار کرد: عملیات تخریب پاساژ قائمی به جهت بافت فرسوده و نا ایمن بودن به انجام رسید.

 شهردار منطقه هفت قم بیان کرد: با توجه به فرسوده بودن و خطر ریزش بنای پاساژ قائمی، شهرداری منطقه با توجه به طبق بند 14ماده 55 قانون شهرداری‌ها و کسب مجوز های لازم اقدام به اجرای عملیات تخریب ملک مذکور نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اقبالیان خاطرنشان کرد: پس از ارائه اخطارهای کتبی لازم به کسبه و پس از اطلاع‌رسانی های لازم و نصب بنرهای مربوطه، و با رعایت کامل موارد ایمنی، این عملیات با همکاری ستاد تخلفات شهرداری و در حضور نیروی انتظامی انجام شد.

 وی با بیان اینکه بارها شرایط نا ایمن پاساژ به مراجع مربوط گزارش شده بود، افزود: در نهایت توانستیم مجوز های لازم را جهت اجرای عملیات تخریب برای جلوگیری از حوادث احتمالی کسب کنیم.

 شهردار منطقه هفت قم ادامه داد: قسمت اعظمی از بافت های فرسوده در منطقه هفت وجود دارد که یکی از معضلات منطقه بوده و باید به عنوان یک مسئله مهم مورد توجه قرار گیرد و البته نیازمند همکاری شهروندان و حمایت دستگاه‌های ذیربط است.

انتهای پیام/ش

روند ایمن سازی پاساژ قائمی قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری بافت فرسوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم

مدیر منطقه ۳ شهرداری قم گفت: توسعه فضای سبز در بافت فرسوده منطقه سه یکی از برنامه‌های سال 1403 است.

مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: یکی از پروژه‌های سال ۱۴۰۳ ساخت فضای سبز در بافت فرسوده است که عددی بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان نیز به آن اختصاص داده‌شده و امسال زمینی را برای آن تملک خواهیم کرد.

وی به پروژه تقاطع غیر همسطح بلوار شهید کیوانفر و خیابان امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: این پروژه سال‌های است به خاطر مخالفت‌های بخش‌های مختلف اجرایی نشده که نیاز است به آن پرداخته‌شده و اجرایی شود.

مدیر منطقه سه شهرداری قم ادامه داد: در مورد نورپردازی و زیباسازی خیابان امام خمینی (ره) نیز امسال پروژه‌ای را اجرا کرده و سیما و منظر این خیابان را ارتقا خواهیم داد.

روحانی وزیری هزینه نگهداری فضای سبز منطقه را عددی برابر ۶۰ میلیارد تومان محاسبه کرد و گفت: بخشی از هزینه نگهداری از فضای سبز منطقه مربوط به آبیاری و نگهداری و هرس فضای سبز بیمارستان‌ها است.

وی از کاشت ۱۵ هزار نهال در سال ۱۴۰۲ در منطقه سه خبر داد و بیان کرد: همچنین آب‌نماها و بهسازی زمین‌های بازی بوستان ولایت نیز در سال ۱۴۰۲ در منطقه سه انجام‌شده است.

روحانی وزیری ادامه داد: همچنین کف سازی و پیاده‌روسازی بوستان بنیادی نیز انجام‌شده و اقدامات لازم برای خرید وسایل بازی و ست‌های ورزشی در بوستان بنیادی در حال پیگیری است.

کد خبر 750354

دیگر خبرها

  • عملیات ایمن‌سازی با قطره فلج اطفال در مناطق پرخطر اجرا شد
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه/ مسیر دسترسی به آبشار مسدود شد
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود
  • رتبه اول اصفهان در میزان جاده‌های دو بانده/ جذب قیر منوط به عملکرد بافت فرسوده است
  • هشدار شهرداری به صاحبان منازل متروکه و فرسوده
  • هشدار شهرداری منطقه چهار یزد به صاحبان منازل فرسوده