Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@09:05:48 GMT

محل برگزاری دو بازی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۹۴۱۲۶

محل برگزاری دو بازی مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کمیته مسابقات اعلام کرد دیدار دو تیم بادران تهران  و مس رفسنجان روز ‏جمعه16 شهریور 97 در ساعت 17:15 در ورزشگاه تهرانسر برگزار می شود.‏

همچنین مسابقه دو تیم سیاه جامگان و قشقایی شیراز روز جمعه 16 شهریور ساعت 16:45 در ورزشگاه تختی ‏مشهد برگزار می شود.‏

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی فوتبال مشهد برنا محل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۴۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال و شمس آذر قزوین در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر ساعت ۱۸ فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

دو تیم در حالی مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند که تا به حال یک بار به مصاف هم رفته‌اند. دیداری که در دور رفت بیست و سومین دوره لیگ برتر برگزار شد و در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. حواشی این بازی به شرح زیر است:

*یک ساعت مانده به بازی داور اعلام کرد به دلیل تشابه رنگ پیراهن استقلال با شمس آذر، شاگردان جواد نکونام نباید پیراهن آبی به تن کنند! این اعلام داور در حالی صورت گرفت که در جلسه هماهنگی قبل از بازی پیراهن استقلال آبی و شمس آذر، یشمی انتخاب شده بود. 

*با وجود تکمیل ظرفیت صندلی‌های ورزشگاه، تعداد زیادی از هواداران پشت درهای ورزشگاه سردار آزادگان قزوین حضور داشتند که نتوانستند وارد ورزشگاه شوند.

*بعد از اینکه اعلام داور به تیم استقلال که این تیم اجازه پوشیدن پیراهن آبی نداد و دلیل آن تشابه رنگ لباس دو تیم بود، قرار شد شاگردان نکونام با پیراهن سفید به زمین بروند.

*با توجه به بارش شدید باران در قزوین، بازیکنان دو تیم در این شرایط خودشان را گرم کردند. استقلالی‌ها هنگام تمرین کوتاه قبل از مسابقه با احتیاط کار را دنبال می‌کردند.

*مهدی هاشمی‌نسب در میان تشویق هواداران استقلال وارد زمین چمن ورزشگاه سردار آزادگان قزوین شد، او از روی سکوها بازی استقلال را به تماشا نشست.

*هواداران استقلال اقدام به تشویق جواد نکونام سرمربی تیم محبوب خود کردند و شعار‌هایی علیه پرسپولیس سر دادند. نکونام نیز قبل از شروع مسابقه به آنها یک دسته گل هدیه داد.

*اسکوربرد ورزشگاه سردار آزادگان به جای لوگوی تیم شمس آذر، علامت ضربدر (×) را نشان می داد.

*گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال از سوی هواداران تشویق ویژه شد. 

*سید حسین حسینی برای گرم کردن وارد زمین شد و استقبال بی‌نظیری از سوی هواداران استقلال را متوجه خود دید، به این خاطر به سمت آنها رفت و از آنها تشکر کرد. 

*پس از سرنگونی محمدی در محوطه جریمه شمس آذر، بازیکنان و نیمکت نشینان استقلال و در رآس آنها جواد نکونام نسبت به عدم اعلام پنالتی به سود تیمشان معترض بودند.

* با اعلام پنالتی به سود استقلال در دقیقه ۲۳، مربیان شمس آذر نسبت به این تصمیم اعتراض کردند.

*سید مهدی سید علی کارشناس داوری بعد از بازی اعلام کرد اعتراض شمس آذر به اعلام پنالتی صحیح بی مورد بوده و دو صحنه مشکوک دیگر در محوطه جریمه استقلال و شمس آذر خطای پنالتی نبوده است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساعت دقیق پخش بازی لیورپول و آتالانتا امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد
  • ساعت دقیق بازی منچسترسیتی و رئال مادرید امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • زمان برگزاری کنکور سراسری۱۴۰۳ مشخص شد