Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مهاباد- ايرنا- بخشدار بخش وزينه سردشت گفت: از سال 1396 تاکنون 20 ميليارد ريال در طرح هاي عمراني مناطق روستايي و محروم اين بخش هزينه شده و جهش چشمگيري در ارتقاي شاخص هاي عمران روستايي به وجود آمده است.

`ميراشکان مهدوي` روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ساخت ديوار حايل، اجراي طرح هادي روستايي، پل سازي و کانال کشي از مهم ترين اين طرح ها بوده که در روستاهاي سيپکان، شيوه مردان، گويزيله، اشخل، دولتو، داودآباد، مام کاوه و سپيداره اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بخشدار بخش وزينه سردشت عمده کمک هاي مردمي را از طريق به کارگيري ماشين آلات شخصي، نيروي انساني، و کمک هاي نقدي بيان کرد.
وي همچنين از شروع ساخت پل کمربندي بزرگ نلاس خبر داد و گفت: اين پل داراي 10 متر طول و 10 متر دهانه با سازه سنگي و عرشه فولادي است و جمعيت 12 هزار نفري روستاي بزرگ نلاس از آن بهره مند مي شوند.
مهدوي بيان کرد: ارزش اين طرح حدود سه ميليارد ريال بوده که 800 ميلون ريال آن توسط اهالي روستاي نلاس تامين شده است.
وي با بيان اينکه اين طرح با نظارت اداره راه و شهرسازي و همچنين تلاش هاي خيران، دهيار و شوراي اسلامي نلاس در دست احداث است، افزود: با اجراي اين طرح مسير نلاس به مهاباد و ربط حدود 30 کيلومتر نزديک تر مي شود.
بخش وزينه در مجموع داراي 101 روستا با 32 هزار نفر جمعيت بوده و در 45 کيلومتري سردشت واقع شده است.
سردشت جنوبي ترين شهرستان آذربايجان غربي و همجوار شهرستان بانه در استان کردستان است و در امتداد مرزهاي ايران با عراق قرار دارد.
7562/3020/3072
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بیش‌از هزار واحدی بورس در شروع معاملات

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) تا لحظه درج این خبر، با اٌفت ۱۱۲۴.۴۸ واحدی به ۲,۲۳۰,۲۹۹.۵۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۵۶.۴۳ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۸۱۶.۶۸۵ میلیارد سهم بود که طی ۸۱۶.۶۸۵ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۵,۳۵۱.۳۳۱ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷,۰۳۴,۴۷۳.۸۸۷ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6100078 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • روش دریافت وام های کسب و کار اعلام شد
  • ریزش بیش‌از هزار واحدی بورس در شروع معاملات
  • هزینه یک جت شخصی چقدر است؟
  • افت بیش‌ از ۲ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۸ اردیبهشت
  • برای خرید؛ قیمت هر شاخه میلگرد ساده را چگونه محاسبه کنیم؟
  • افت بیش‌از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۷ اردیبهشت
  • (ویدئو) اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت