Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ مرکز تصویربرداری، کیلنیک تخصصی، مرکز غربالگری سرطان، سالن اجتماعات بزرگمهر و همراه سرای بیمار بیمارستان شهدای قاین طرح‌هایی است که با هزینه ۵ میلیارد تومان صبح امروز دکتر قاضی زاده هاشمی آن‌ها را بهره برداری کرد.


ساعتی پیش با حضور سید حسن قاضی‌زاده هاشمی مرکز غربالگری سرطان بیمارستان شهدای شهرستان قاین به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مرکز در زیربنای ۵۷۵ متر مربع با هزینه کرد ۱۳ میلیارد و ۵۴۷ میلیون ریال احداث و به بهره برداری رسید، همچنین کلینیک تخصصی بیمارستان شهدای قاین که از سال ۹۴ آغاز شده نیز در زیربنای ۷۸۰ مترمربع با هزینه ۲۰ میلیارد و ۶۰۳ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.


امروز مرکز تصویربرداری، سالن اجتماعات بزرگمهر و همراه سرای بیمارستان شهدای قاین نیز به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/ب


سفر وزیربهداشت به خراسان جنوبی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر بهداشت غذا و دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ طرح با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید

همزمان با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان که درپی سفر استانی رئیس دستگاه قضا صورت گرفته است، در مراسمی به شکل ویدیو کنفرانس ۱۲ طرح به بهره‌برداری رسید.

کارگاه بسته‌بندی صنایع مواد غذایی بنیاد تعاون زندانیان، زمین‌های چمن مصنوعی زندان‌های میناب و کانون اصلاح‌وتربیت هرمزگان، نمازخانه زندان بندرعباس، خبازخانه‌های اردوگاه رودان و زندان بندرعباس، واحد ملاقات بندرلنگه، اداره مراقبت الکترونیک بندرعباس، آبیاری تحت فشار زمین‌های کشاورزی منطقه راونگ میناب، باشگاه ورزشی ویژه کارکنان و همچنین درمانگاه دندانپزشکی بندرعباس برای استفاده خانواده مددجویان ازجمله این طرح ها بود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه‌ها سهم دولت است
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است؟
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • ۱۲ طرح با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • درمان رایگان هدیه به کودکان