Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-23@17:52:21 GMT

راه اندازي جمعه بازار کتاب در نيشابور

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۹۴۶۴۹

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئيس کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر نيشابورگفت: با توجه به تقاضاي مردم براي عرضه مستمر کتاب در مکان هاي عمومي و گسترش فرهنگ مطالعه، جمعه بازار کتاب از ماه آینده فعاليت خود را در نيشابور آغاز خواهد کرد.

مجتبي باري افزود: اين اقدام به همت سازمان فرهنگي، اجتماعي ، ورزشي شهرداري نيشابور و همکاري انجمن هاي کتاب سطح شهر در بازار سرپوش نيشابور انجام خواهد شد و تلاش مي شود تا با عرضه کتاب هاي متنوع تا حدود زيادي به تقاضاي شهروندان و کتاب دوستان پاسخ داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باري يادآورشد: همچنين سازمان فرهنگي ورزشي مي تواند تا سقف 10 ميليون ريال نسبت به خريداري کتاب هايي که در حوزه نيشابور تاليف گرديده اقدام کند و حداکثر از 5 نويسنده در سال تجلیل نمايد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خراسان رضوی نیشابور شورای اسلامی جمعه بازار کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۴۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری ظهر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: چندین کار برای تنظیم بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان انجام گرفت که بسیار در کاهش تورم قیمت اقلام مورد نیاز مردم مؤثر واقع شد، برپایی بازارچه‌ها، نظارت بر تولید و توزیع کالا و تأمین بیش از نیاز کالا ازجمله این اقدامات بود.

وی افزود: موفقیتی که در تأمین بازار سال گذشته در چهارمحال و بختیاری به دست آمد منجر شد نرخ تورم در استان کاهشی شود، باید مراقبت کنیم که تورم در استان افزایش پیدا نکند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: راه‌اندازی بازارچه‌ها در ۴۳ شهر استان و تبدیل آن به بازارچه‌های دائمی باید در دستورکار باشد.

حیدری عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم ایجاد شود تا نمایشگاه‌های بهاره در سراسر چهارمحال و بختیاری برپا شود تا محیطی برای حمایت تولیدکننده و مصرف کننده فراهم شود.

وی با تاکید بر تأمین کافی کالا در چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: این مهم باید به صورت ویژه رصد تا ثبات در بازار در خصوص کالاهای مورد نیاز مردم ایجاد شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با توجه به اینکه ۲۵ اردیبهشت روز ورود عشایر به استان است لذا نیازهای آنان ازجمله آرد روستایی و عشایری در دستور کار باشد که با مشکلی مواجه نشویم.

حیدری با بیان اینکه کمبود دارو به هیچ وجه در استان مشاهده نشود و مسئولان ذی‌ربط در خصوص این مهم تلاش کنند، بیان کرد: قیمت لاستیک و قطعات خودرو باید ثابت باشد، اینگونه نباشد که هر صنفی قیمت دلخواهی برای این کالاها مشخص کند.

وی تاکید کرد: بر کار بنگاه‌های املاک نظارت شود به‌ویژه اینکه مراقبت لازم صورت گیرد تا واحدهای نهضت ملی مسکن به فروش نرسد، این کار غیرقانونی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در ایام عید امسال شاهد کاهش چشمگیر تصادفات رانندگی در استان بودیم، این به دلیل همکاری کلیه دستگاه‌ها با اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه استان بود، این تجربه موفق باید در بحث نظارت بر بازار هم مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 6086416

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • قیمت «ریرا» چقدر است؟ «ریرا» دقیقا کی عرضه می‌شود؟
  • عرضه رمان ایرانی «باغ کَج» در بازار نشر
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)
  • تورم‏‏‌سنجی در فایل‏‏‌های آپارتمانی
  • پایان رکورد بازار کامپیوتر؛ رشد قابل قبول در فصل اول ۲۰۲۴ ثبت شد
  • اوج‌گیری تقاضای نفت در بخش جاده‌ای تا سال ۲۰۴۰
  • تقاضای چین؛ عامل اصلی رکوردزنی قیمت جهانی طلا؟
  • آغاز عرضه گوشت قرمز تنظیم بازاری | این گوشت در کدام استان ها عرضه می شود؟
  • رکورد تولید PVC شکسته شد