Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: بی شک در عصر کنونی بیش از هر زمان دیگری نظام اسلامی برای حرکت به سوی تعالی نیازمند تربیت جوان مؤمن و انقلابی و تلاشگر است.

وی اظهار کرد: راویان جنگ را می‌توان علمداران اصلی ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، شهامت و شجاعت دانست که با بیان شیوای آنچه در هشت سال دفاع مقدس بر ملت و کشور گذشته، برای نسل جوان امروزی روشنگری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: نقش‌آفرینی راویان فتح در اردوهای راهیان نور بر کسی پوشیده نیست و این مهم، نقش اثربخشی در تبیین فرهنگ عاشورایی دارد.

انتهای پیام/ص.ف

راویان جنگ ترویج دهنده روحیه ایثار و شهادت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۴۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه دستگاه‌ها باید برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف برنامه‌ای جامع و عملی داشته باشند

رحمتی  گفت: در صورتی در مقابل این جنگ روانی تاثیر گذار خواهیم بود که تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌ها برنامه‌ای جامع عملی و تبیینی برای مقابله با بی حجابی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف داشته بیاشند.

وی افزود: شرایط حاکم نشان میدهد برنامه‌هایی که تاکنون داشته ایم ناقص و بی اثر بوده اند که نتوانسته ایم به حد مطلوب برسیم.

وی دانشگاه و دانشجویان را در این زمینه موثر دانست و گفت: دانشجویان قشر جریانساز جامعه هستند که می توانند راهکاری برای حجاب و عفاف ارایه کنند و ما هم باید بر دانش آموزان و دانشگاهیان تمرکز داشته باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی  خواستار ایجاد مواکب فرهنگی در پارک‌ها و مراکز گردشگری برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و ایجاد بازارچه‌های فروش محصولات حجاب با قیمت‌های مناسب در شهر شد.

در این نشست سردار محمدی فرمانده نیروی انتظامی نیز با ارایه گزارشی از طرح نور در استان گفت: در ۱۲ نکته پرتردد این شهر به مدت ۶ روز است که اکیپ‌های ما مستقر شده است و با تذکر و برخورد‌های همکاران ما وضعیت خوبی در این مراکز پرتجمع شهر حاکم شده و تا حدودی توانسته ایم موفق عمل کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اولین جشنواره ملی عکس نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه
  • روز جهانی زمین پاک، نمادی از ترویج فرهنگ پاسداری از محیط زیست
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشأت گرفته از ایمان الهی است
  • سپاه از بدو تأسیس تاکنون در حال مجاهدت در راه حق است
  • سپاه تجلی ایثار و فداکاری است
  • ورزش پهلوانی در مازندران عمومی شود
  • همه دستگاه‌ها باید برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف برنامه‌ای جامع و عملی داشته باشند
  • ثبت وقف ۶ میلیاردی در بندرلنگه با نیت ترویج فرهنگ قرآن و نماز
  • ثبت وقف ۶ میلیاردی در بندرلنگه با نیت ترویج فرهنگ‌ قرآن و نماز