Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@20:20:19 GMT

60 درصد ظرفیت دانشگاه خالی است/ 61 مدرس جدید جذب می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۹۴۷۹۹

60 درصد ظرفیت دانشگاه خالی است/ 61 مدرس جدید جذب می‌شود

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه گفت: 60 درصد از ظرفیت مراکز علمی کاربردی استان خالی است.

مزدک راد ملکشاهی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به تحصیل بیش از شش هزار دانشجو در مراکز علمی و کاربردی استان کرمانشاه، اظهار کرد: این تعداد دانشجو در دو مقطع کاردانی و کارشناسی و در 19 مرکز علمی کاربردی استان مشغول به تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه مراکز علمی کاربردی استان کرمانشاه ظرفیت پذیرش حدود پنج هزار دانشجو را دارند، افزود: برای نیمسال اول سال تحصیلی آینده هفت مرکز علمی کاربردی استان جذب دانشجو خواهند داشت. 

ملکشاهی خاطرنشان کرد: جمعا در 97 کد رشته شامل 61 کدرشته کاردانی و 36 کدرشته کارشناسی جذب دانشجو داریم.

وی به دستورالعمل منع جذب دانشجو توسط مراکز علمی کاربردی دولتی اشاره کرد و یادآورشد: از مجموع 19 مرکز علمی کاربردی استان 12 مرکز دولتی هستند که برای شروع سال تحصیلی جدید نمی‌توانیم در این مراکز جذب دانشجو داشته باشیم. 

وی همچنین از اعلام فراخوان جذب 61 مدرس حق التدریس در این دانشگاه خبر داد و افزود: درحال حاضر حدود هزار و 143 مدرس در مراکز علمی کاربردی استان مشغول تدریس هستند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه مدرسان جدید را از بین متقاضیان بومی انتخاب خواهیم کرد، گفت: تاریخ ثبت‌نام از متقاضیان از 17 تا 31 شهریور خواهد بود.

وی عنوان کرد: مدرسان جدیدی که جذب خواهیم کرد از نیمسال دوم سال تحصیلی در مراکز علمی کاربردی استان تدریس خواهند داشت. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام دانشگاه علمی کاربردی كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال

قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در مراکز درمانی دولتی کرمانشاه رایگان شد.

وی افزود: در این طرح همه خدمات سرپایی و بستری شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثنای داروی سرپایی) و استفاده از مجموعه ابزار تولید داخل غربالگری نوزادان در مراجعه به مراکز دولتی دانشگاهی کرمانشاه رایگان خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: سازمان‌های بیمه گر مکلف شده‌اند که در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • معلمی با حقوق ۳۰ هزار تومانی!
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • نقش‌آفرینی مراکز نوآوری در حفظ قانون جهش دانش‌بنیان
  • مدرس حوزه علمیه قم : اکثر خودکشی‌های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی است/ «هیچ توصیه‌ای نداریم که فرد خودکشی‌کننده در قبرستان عمومی دفن نشود»
  • ظرفیت ۱۵ همتی اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه برای حل مسائل
  • ظرفیت ۱۵ همتی اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه در خدمت حل مسائل کشور
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • فعالیت 490 مرکز نوآوری در کشور/ ضرورت رفع مسائل اساسی با ظرفیت‌های قانون جهش تولید