Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@03:19:48 GMT

۵ مسجد بین راهی در استان کرمانشاه ساخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۹۴۸۲۷

۵ مسجد بین راهی در استان کرمانشاه ساخته می‌شود

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: پنج واحد مسجد بین راهی توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه ساخته می‌شود. ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ استانها کرمانشاه نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در آئین افتتاحیه مسجد بین‌راهی شهید دکامی کرمانشاه اظهار داشت: ساخت مساجد بین راهی برای مسافران به ویژه زائران اربعین حسینی در دستور کار قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به تلاش 25 ساله قرارگاه محرومیت‌زایی گفت: در این مدت خدماتی مثل خدمت به مناطق محروم، آبرسانی، ساخت مسجد، حسینیه، خانه عالم، غسالخانه، خانه نیازمند و غیره توسط این قرارگاه انجام شده است.

ریحانی با اشاره به افتتاح نخستین مسجد بین راهی توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی افزود: نخستین مسجد بین راهی درپنج کیلومتری روستای سیاه بید شهر کرمانشاه افتتاح شد و امید است چهار مسجد بین راهی دیگر به همت این قرارگاه کشوری ساخته شود.

وی با بیان اینکه به استان کرمانشاه پنج واحد مسجد بین راهی اختصاص داده شده است، گفت: ساخت مساجد بین راهی برای مسافران به‌ویژه زائران اربعین حسینی در دستور کار قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه قرار دارد که این مساجد در میدان جمهوری اسلامی، ورودی اسلام‌آباد غرب، ورودی دالاهو و ورودی شهر قصرشیرین ساخته می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه هدف از ساخت مساجد بین‌راهی رفاه بیشتر مسافران است، گفت: وجود مساجد بین راهی از گذشته در مسیرهای جاده‌ای برای رفاه مسافران و زائران اربعین حسینی وجود داشته است.

ریحانی افزود: با توجه به توسعه و گسترش حمل و نقل جاده‌ای، موضوع ارائه خدمات در بین راه‌ها به مسافران  تاثیر به‌سزایی برای حضور آنها در استان کرمانشاه دارد که ساخت مساجد بین‌راهی بر این اساس است.

انتهای پیام/ح

R41380/P1357/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۴۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه که روز شنبه به ایرنا نمابر شده آمده است:به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می رساند بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس در یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در ۲ عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سالجاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • بالاخره راز هرم جیزه کشف شد!
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌ الظلم
  • بازداشت عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک
  • عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند
  • سومین ناو هواپیما‌بر چین با آخرین فناوری راهی دریا شد
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد