Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@20:47:21 GMT

تقدیر از فعالان اوقات فراغت مساجد استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۹۵۰۶۲

تقدیر از فعالان اوقات فراغت مساجد استان مرکزی

مراسم اختتامیه اوقات فراغت همراه با تقدیر ۲۵ نفر ازبرترین های این طرح در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، برگزیدگان اوقات فراغت تابستان 97 در مساجد مرکزی بر اساس حضور منظم در کلاس ها، کسب معدل بالا در آزمون های برگزار شده و حضور در نمازهای جماعت مساجد معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مراسم اختتامیه اوقات فراغت با همکاری دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و کانون فرهنگی هنری حضرت علی اصغر(ع) مسجد و حسینیه حضرت علی اصغر(ع) اراک برگزار شد.

 

لازم به ذکر است، کانون فرهنگی هنری حضرت علی اصغر(ع) مسجد و حسینیه حضرت علی اصغر(ع) اراک امسال 12 کلاس در رشته های عقیدتی و آموزشی را با بهره مندی از 12 مربی مجرب و متعهد با شرکت 200 نفر از خواهران و برادران برگزار کرد که به عنوان کانون برتر و الگو در سطح استان معرفی شد.

 

گفتنی است امسال بیش از 300 کانون مجری طرح اوقات فراغت تابستان 97 با عنوان آسمانی ها بودند؛  در استان مرکزی 560 کانون فرهنگی هنری فعال است.

 

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس خانه های نور پیرغلامان حسینی سیدعباس صالحی مساجد پراید کانون های مساجد غدیر استان همدان طرح اوقات فراغت آسمانی ها آسمانی ها طرح آسمانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۵۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر استاندار فارس از عملکرد جهادی مدیر کل میراث فرهنگی دیار حافظ

استاندار فارس ضمن تقدیر از اجرای برنامه‌های مذهبی، قرآنی و فرهنگی انجام‌شده توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان طی ایام نوروز، این مهم را نشانه تلاش جهادی مدیرکل متبوع دانست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این استان، محمدهادی ایمانیه در بازدید سرزده از غرفه‌های صنایع دستی در مجموعه فرهنگی تاریخی حافظ با مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های مدیرکل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری این استان در دو ماه اخیر، اظهار کرد: مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس در این مدت جهادی عمل کرد و نمره قابل قبولی گرفته است.

وی افزود: هم اکنون شاهد اجرای حرکات فرهنگی به شکل محترمانه و با سلیقه و متنوع در اماکن تاریخی و گردشگری استان با همکاری اداره کل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری فارس و شهرداری شیراز هستیم که حاکی از وقت‌گذاری و علاقه است.

استاندار فارس با اشاره اینکه حمایت از حرکت‌های با انگیزه فرهنگی قطعاً تأثیرگذار خواهد بود، تصریح کرد: به زحمات تمامی عزیزان خوش‌بین هستم و بیش از توقع ما میراث فرهنگی استان در ایام نوروز تلاش کرده است.

ایمانیه با تصریح بر این نکته که اعمال تنوع در اجرای بسته‌های فرهنگی با رعایت شئونات مذهبی در اماکن تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان با وجود اظهار نظر برخی مدعیان انجام شده است، اضافه کرد: در بازدید سرزده از مجموعه حافظیه، وضعیت بسیار خوبی را شاهد بودیم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی با محوریت مسائل قرآنی و دینی نیز در اماکن تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری فارس در حال اجراست که آن‌ها را مورد رصد قرار داده‌ایم و خروجی مثبتی هم داشته و دارد، چراکه باید با سلیقه با جوانان رفتار کرد.

استاندار فارس همچنین اجرای برخی برنامه‌های فرهنگی از جمله نورپردازی قلعه دختر در فیروزآباد برای نخستین بار یا تعویض پله‌های چوبی مجموعه جهانی تخت جمشید پس از ۱۸ سال را نشانه حرکت‌های جهادی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس برشمرد.

کد خبر 739670

دیگر خبرها

  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • برگزاری ضیافت اندیشه در کوهدشت
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • تقدیر استاندار فارس از عملکرد جهادی مدیر کل میراث فرهنگی دیار حافظ
  • آخرین حضور شهید بهروز واحدی در روضه حضرت علی اصغر+فیلم
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • برنامه زمانبندی تحویل واحد‌های مسکونی
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان
  • جایگاه حق سرگرمی از نگاه اسلام
  • امام حسن مجتبی (ع) الگوی تمام عیار صبر و بخشندگی است