Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@11:50:06 GMT

تشییع پیکر مرحوم حاج آقا عرفان در کرمان

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۹۵۱۸۱

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از کرمان در مراسم تشییع پیکر این واعظ نام آشنا، جمع زیادی از طلاب ، فضلا و روحانیون مدارس علمیه کرمان و گروههای مختلف مردم و مسئولین حضور داشتند. در ابتدای این مراسم سخنرانان از چند دهه زحمات و خدمات مرحوم حجت الاسلام عرفان در زمینه ترویج و تبلیغ دین تجلیل کردند. حجت‌الاسلام شیخ‌ حسن عرفان‌ شهرضایی شامگاه سه‌شنبه هنگام سخنرانی در مسجد امام خمینی (ره) کرمان دچار عارضه قلبی شد و در بیمارستان دعوت حق را لبیک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این صاحب نظر و کارشناس مباحث دینی که متولد سال 1336 بود تحصیلات علوم دینی را در حوزه های علمیه اصفهان و قم پشت سرگذاشت و سپس همزمان با تبلیغ دین ، به تدریس دروس حوزوی پرداخت . از جمله تألیفات وی می‌توان به ‎آرمان غدیر از دیدگاه امیرالمومنین (ع) ، ‎آفت‌ها و لطافت‌های جنسی، ‎اندیشه معلم، ‎پدر و مادر در فرهنگ اسلامی، ‎و ‎ترجمه و شرح جواهر البلاغه و ‎شیوه‌های اعجاز قرآن ‎اشاره کرد. پیکر این کارشناس علوم دینی ، پس از تشییع در کرمان ، برای تدفین به قم منتقل ‌شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کرمان تشییع عرفان روحانیت قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۵۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید امنیت در زادگاهش آرام گرفت

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید محمد جواد بیاناتی در اسفندقه شهرستان جیرفت برگزار شد.  

پیکر شهید محمد جواد بیاناتی  که در تاریخ بیست و هفتم اسفند ماه ۱۴۰۲ در منطقه هیرمند استان سیستان و بلوچستان حین حراست و پاسداری از مرز‌های جنوب شرق کشور توسط افراد ناشناس مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل آمد، با حضور مردم و مدیران شهرستان تشییع وبه خاک سپرده شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در جیرفت
  • شهید امنیت در زادگاهش آرام گرفت
  • پیکر شهدای گمنام مهمان مراسم شب قدر در مسجد جمکران
  • خداحافظ سرباز بلندبالای وطن
  • مراسم تشییع و تدفین مرزبان شهید در شهرستان جیرفت برگزار شد
  • پیکر مرزبان شهید فردا ۲۹ اسفند در شهرستان جیرفت تشییع می‌شود
  • پیکر مرزبان شهید فردا ۲۹ اسفندماه در شهرستان جیرفت تشییع می‌شود
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در تبریز
  • تشییع پیکر شهید کوچکزایی در زابل
  • مراسم تشییع مادر شهیدان روحبخش در مشهدالرضا