Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سمنان- ايرنا- معاون معادن و صنايع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: واحدهاي توليدي براي خريد محصولات فولادي و فلزات غيرآهني بايد در سامانه بهين ياب ثبت نام کنند.

محمد فروهر روز پنجشنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: مصرف کنندگان اين محصولات بعد از ثبت نام در سامانه بهين ياب مي توانند از بورس خريد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه مهلت ثبت نام مصرف کنندگان فولادي در سامانه بهين ياب تا بيستم شهريور 97 است، گفت: پس از تاريخ اعلام شده تنها اسامي ثبت شده در اين سامانه ملاک اجراي مراحل اداري از سوي سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان است.
فروهر خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه واحدهاي توليدي مصرف کننده واقعي فلزات که در سال هاي گذشته از بورس کالا خريد نمي کردند و در شرايط کنوني نمي توانند از بورس خريد کنند، مقرر شد تا تمام واحدهاي صنعتي مصرف کننده محصولات مرتبط در سامانه بهين ياب ثبت نام کنند.
معاون امور معادن و صنايع معدني سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان تصريح کرد: تمام مصرف کنندگان محصولات فولادي موظف هستند در زمان تعيين شده آخرين وضعيت خود را در سامانه وارد کنند تا پس از بررسي هاي استاني و راستي آزمايي اطلاعات، براي خريد به بورس کالا معرفي شوند.
وي ادامه داد: قيمت پايه فولاد در بورس تعيين مي شود و مصرف کنندگان محصولات فولادي مي توانند از طريق بورس کالا ، محصولات مورد نياز خود را خريداري کنند و واحدهاي کوچک و واحدهايي که امکان خريد از بورس را ندارند مي توانند طبق سال هاي گذشته از واحدهاي توليد کننده خريد کنند.
در سمنان 2 هزار و 10 واحد صنعتي و معدني فعال است که سهم 57 درصدي در اشتغالزايي استان دارد.
7339/6103
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۶۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال شدن مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت

محمد برزعلی گفت: پیش بینی می‌کنیم امسال بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تُن انواع محصول ازجمله گندم، جو و کلزا برداشت شود.

وی از کشاورزان خواست: محصولات خود را فقط به مراکز مجاز تحویل دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • کاهش ۶۰ درصدی مصرف ازن با بهره‌گیری از سامانه نانو حباب در فرایند تصفیه آب
  • فروش برق با نرخ‌های جذاب در بورس انرژی
  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی/عرضه برق در بورس
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • قطع خرید 4 میلیارد دلار نفت ایران ازسوی آمریکا
  • فعال شدن مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور
  • توجه به نیاز کارگران امری ضروری است